۲ شهید در حمله جنگنده‌های صهیونیستی به جنوب دمشق

جنگنده‌های رژیم موقت صهیونیستی در دومین روز از سال نو میلادی، به فرودگاه بین‌المللی دمشق حمله کردند که علاوه بر شهادت و جراحت ۴ نفر، باعث از دسترس خارج‌شدن این فرودگاه شد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عربی بامداد دوشنبه از شنیده‌شدن صدای چند انفجار مهیب در آسمان پایتخت سوریه خبر دادند.

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) لحظاتی بعد گزارش داد که جنگنده‌های رژیم موقت صهیونیستی به اهدافی در جنوب دمشق حمله کرده‌اند.

طبق گزارش‌ها، سامانه‌های پدافند هوایی ارتش سوریه نیز به مقابله و رهگیری با موشک‌های شلیک‌شده توسط جنگنده‌های اسرائیلی پرداختند.

دقایقی بعد یک منبع رسمی در ارتش سوریه به سانا گفت: «دشمن صهیونیستی با شلیک چندین موشک از سمت شمال شرق دریاچه طبریا، فرودگاه بین‌المللی دمشق و اطراف آن را هدف قرار داد. تجاوزات رژیم صهیونیستی منجر به کشته شدن دو نظامی و زخمی شدن دو تن دیگر و خسارات مادی شد. فرودگاه بین المللی دمشق هم از دسترس خارج شد».

حدود دو هفته قبل نیز منابع سوری با بیان اینکه حومه دمشق توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته، گزارش دادند که پدافند هوایی سوریه نیز در حال مقابله با موشک‌های متخاصم است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    3 1
    آقای بشار اسد! تو هم اسرائیل را بزن. محکم هم بزن، نترس. موشک بخر یا بساز و بزن. اول هم فرودگاه تل آویو را بزن تا صداش را همه جهان بشنوه. زود هم بزن تا بگن جوابشو داده و در مجمع جهانی محکوم نشی. تا دیر نشده بزن برادر. نتونستی، بسپار بچه های این طرف یا اون طرف، از خجالتشون درمیان. ولی تو را به خدا برای عزت عرب و سوری خودت هم که شده، بزن. محکم هم بزن.
  • یوسف از همدان IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    1 1
    رژیم موقتشون اینه وای به حال رژیم دائمشون.
  • CN ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    2 0
    بشدت محکوم میکنیم! خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس