کد خبر 1451747
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
مدیرعامل پرسپولیس منتظر دریافتی میلیاردی

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد حدود ۱۰ درصد دیگر از قراردادهای فصل جاری این تیم را پرداخت کند.

به گزارش مشرق، نیم فصل اول رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به ایستگاه پایانی خود رسیده است که برخی باشگاه‌ها هنوز نتوانسته اند نیمی از قراردادهای خود را پرداخت کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس که صدرنشین فعلی رقابت‌های لیگ برتر است تاکنون ۳۰ درصد از قراردادهای فصل جاری خود را دریافت کرده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس منتظر دریافت حدود ۱۵ میلیارد تومان است تا بتواند بخش دیگری از قراردادهای فصل جاری اعضای تیم را پرداخت کند.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در نظر دارد میزان پرداختی خود را در پایان نیم فصل به ۴۰ درصد برساند تا دوباره با حاشیه اعتصاب تمرینات این تیم روبرو نشود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 0
    بنازم به این فوتبال بی در وپبکر ایران نفت مسجد سلبمان ونفت ابادان باید بروند بخش خصوصی چون دولت پول ندارد به انها بدهد اما برای قرمزها وابی ها میلیارد میلیارد باید دولت باید هزینه کند اما این تیم سوگلی به تناسب هزینه خود خروجی ندارند ومعمولا یا مربیانشان یا بازیکنانشان در حالت مست یا زننده در پارتی های مختلط بازداشت میشوندوبا اعلام خبر روسای روسای باشگاههای به اصطلاح فرهنگی ووررشی سرخ وابی به تکاپو می افتند که با ریش گذاشتن ووثیقه این تفیلیها را جمع کنند وکاری هم می کنند که خبر درز نکند مگر ابرو باشگاه لکه دار شوند سرپرستان مدیران دوتیم قرمز وابی کی می خواهید به این گند زدایی پایان دهید اگر واقعا باشگاهتان فرهنگی وورزشی است چطور عناصر فاسد در قالب بازیکنان ودلال در انجا موج می زند تا کی می خواهید بیت المال را هزینه مفسدین بکنید تاکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس