انتقاد خاخام صهیونیست از انتصاب یک همجنس‌گرا به عنوان رئیس کنست

انتخاب یک همجنس‌گرا به عنوان رئیس کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) انتقاد محافل صهیونیستی را در پی داشته است.

به گزارش مشرق، «شولو عمار» خاخام ارشد رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی انتصاب «امیر اوحانا» به عنوان رئیس جدید کنست را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

این خاخام صهیونیست انتصاب یک همجنسگرا در این سمت را مایه شرم و ننگ خواند و اعضای حریدی کنست را که به این انتصاب رای داده‌اند، به باد انتقاد گرفت.

وی تاکید کرد که حتی اگر برخی انسان‌های دیوانه هم به انتصاب اوحانا به عنوان رئیس کنست رای مثبت داده باشند، اعضای حریدی کنست باید جلوی این کار را می‌گرفتند.

این خاخام صهیونیست گفته که این انتخاب شر و بدبختی را برای اسرائیلی‌ها به ارمغان می‌آورد و این امری بسیار خطرناک است.

گفتنی است در جلسه اخیر کنست رژیم صهیونیستی، امیر اوحانا که به طور علنی به گرایشات همجنسگرایانه خود می بالد، با اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید کنست انتخاب شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    1 0
    با سلام. یهودیت یک دین وحیانی است که خداوند با نزول آن در بنی اسرائیل این قوم را شایسته برگزیدگی کرد. ما مسلمانان بین ادیان توحیدی تفاوتی قائل نیستیم و بدین اعتبار، رفتار جوامع را بر اساس رعایت حدود الهی و تشریع قدسی سنجیده و مورد داوری قرار می دهیم. خداوند، قوم لوط را به دلیل افعال شنیع مورد عذاب قرار داد و آنها را نیست و نابود کرد تا درس عبرتی برای آیندگان باشد. پس، انتصاب یک دگرباش به ریاست کنست، حکم تأییدی بر ذات و محتوای آن حکومت است. صهیونیسم هیچ نسبتی با یهودیت ندارد بلکه دزدانه آن را وجه المصالح خود قرار داده اند. البته تاریخ، این سیره را در قوم یهود به خوبی می شناسد و در قرآن کریم از ایمان به بعض و یا دین فروشی یاد شده است. در کشورهای اسلامی پدیده وهابیت نیز چون صهیونیسم است و از قضا لندن حامی هر دو جریان است. با این مقدمه، به نظر می رسد موحدان یهودی بایستی از پدیده شیطانی صهیونیسم اعلام برائت جسته و ضمن تبرّی، مبارزه با آن را به عنوان یک هدف مقدس تشدید نمایند‌. از دیدگاه روایی، صهیونیسم همان لشکر شرّی است که در برابر موعود امم (عج) صف آرایی می کند و با این کار که در هفته گذشته مقدمات آن صورت پذیرفته، لعن و نفرین آسمانیان و زمینیان شامل آنان می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس