درویش: دیاباته یکی از گزینه‌‌های گل‌محمدی است/ مشکلی برای حضور دوربین‌های صداوسیما نداریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: رادوشوویچ با توجه به زمان بازی از مسی هم گرانتر بود اما او به تیمی رفته که ماهی ۲۵۰۰ یورو می‌گیرد.

به گزارش مشرق، رضا درویش دوشنبه شب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در مورد نشست هیات مدیره گفت: تقریبا هر هفته یا دو هفته یکبار نشست داریم. مدت‌ها است دعاوی موجب شده تا حساب‌های باشگاه بسته شود. ما دنبال حل مشکل هستیم.

وی افزود: کارگروه اقتصادی تشکیل دادیم تا در مورد استفاده از فضاهای دیگر به جز تبلیغات برای درآمدزایی استفاده کنیم و ساختاری ایجاد کنیم تا درامدزایی تداوم داشته باشد.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: خوب بود رسانه‌های ورزشی به بحث اقتصاد در ورزش می‌پرداختند. امروز فوتبال یک اقتصاد است. زیرساخت‌هایی است که در فوتبال ما نمی‌شود روی آن‌حساب کرد اما اگر یک همفکری و هم اندیشی شود که چگونه می‌شود اقتصاد را در فوتبال بارور کرد تا دچار این مشکلات نشویم.

درویش در ادامه صحبت‌هایش در مورد جدایی لوکادیا و بازگشت آل‌کثیر گفت: بیشترین آسیب‌دیدگی و ضرر را از تعطیلات ما کردیم. تیم ما تازه داشت راه میافتاد. دیاباته هم رفته رفته با تیم هماهنگ می شد که لیگ تعطیل شد. یک هفته قبل از لیگ دیاباته مصدوم شد. لوکادیا در خدمت تیم بود اما او یکباره به صورت اضطرار درخواست مرخصی کرد. پول او را تا الان داده بودیم. وی نامه داد که او مجبور است برود. ما دوست داشتیم او در دربی باشد اما رفت تا برگردد اما برنگشت. ما پیگیر مساله هستیم تا حق هواداران را بگیریم.

وی اضافه کرد: عمری جزو استعدادهایی بود که در ورزشگاه کاظمی زندگی می‌کرد اما اخیرا خانه تهیه کرده است. امسال استعدادهای خوبی از پایه به بزرگسالان آمدند. خدایی هم جوان با استعدادی است اما او متاسفانه به پارگی رباط مشکوک است. از زحمات محسن خلیلی تشکر می‌کنم چون برای آکادمی وقت می‌گذارد. محمد محمدی هم پیگیر است. این عملکرد خوب به خاطر تعامل گل‌محمدی با آکادمی است. یک دروازه‌بان سوم خوب هم داریم. تمرین کردن با بیرانوند مثل یک اردوی بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید:

شانس استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی نیم فصل +جدول

درویش در مورد سهام باشگاه در بورس نیز گفت: باید از سجادی و قربان‌زاده رییس سازمان خصوصی‌سازی تشکر کنم که کار انقلابی کردند تا به صورت فعلی درآمد. پولی آمده اما ما وارث انبوه بدهی هستیم. این پول بورس پول مردم بود. ۲۸۰ و ۲۹۰ میلیارد را سپرده کردیم و به ازای آن وام گرفتیم و هزینه کردیم. کارگروه مصارف داریم و هزینه‌هایی که باید انجام دهیم و منبعی نداریم بعد از اینکه به تصویب رسید، می‌توانیم به آن مبالغ اورژانسی درسترسی داشته باشیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: امروز نزدیک ۵۰ بازیکن و مربی خارجی در فوتبال ایران حضور دارند. برخی خارجی‌های ما با خانواده اینجا هستند. ما از پرسپولیس دفاع می‌کنیم و امیدوارم مجاری بین‌المللی بدون سیاست مساله را پیگیری کند.

مدیر عامل پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی پس از این اتفاق با من تماس گرفت و مدیر تیم‌ هم اعلام غیبت کرد. گل‌محمدی گفت بازیکنی که فکرش پیش ما نیست لازم نیست باشد چرا که جوانانی داریم که می‌توانند به ما کمک کند. ما بازیکنی می‌خواهیم قلبش با تیم باشد. این بازیکن البته نامه زد که از باشگاه و کادر فنی تشکر می‌کنم که امکانات را برای من فراهم کرد.

وی در مورد بازگشت آل‌کثیر خاطرنشان کرد: ما به او به عنوان بازیکن غریبه نگاه نکردیم. او فرزند باشگاه بود. من از روز اولی که آمدم پیگیر شرایط او بودم و با پزشکانی مشورت کردم اما خود او تاکید داشت که می‌تواند بازی کند. با این حال خود او هم گفت کاش زودتر عمل می‌کرد. پرسپولیس خانه عیسی است و او مراحل درمانش را پشت سر گذاشت. در مورد رقم قرارداد هم به توافق رسیدیم.

وی در مورد ارقام بازیکنان گفت: ارقام در موازات درآمدها پیش نمی‌رود. تیم‌هایی مثل ما و استقلال وابسته به جایی نیستیم. ما نفهمیدم مرغ هستیم یا شترمرغ. به ما گفتند چون دولتی هستیم نمی‌شود کمک کرد. پس محل درآمد از کجاست؟ ما باید خودمان را با صنعتی‌ها رقابت دهیم. بازیکنانی داریم که به خاطر علاقه‌شان امدند اما رقم پیشنهادی مبلغ زیادی است که تفاوت دارد. کاش برنامه ریزی می کردند که چرا مانند تیم‌های دیگر که درامد دارند ما نداشته باشیم؟

درویش در مورد صدور مجوز حرفه‌ای گفت: به ما اعلام کردند که تعلیق ای. اف. سی برداشته شده ‌و می‌توانیم مدارک را بارگذاری کنیم. مهم‌ترین مطلب انضباط مالی است که بدهی خارجی و داخلی نداشته باشیم. در دوره پیش چند بدهی خارجی داشتیم. از طرفی بحث سخت‌افزاری داشتیم. مشکل مدیریت دو تیم بود که باید مشترک باشد. طبق جلساتی که داشتیم این مسائل هم در حال حل شدن است. ما هر دو هفته یکبار جلساتی را با وزیر ورزش یا معاونان داریم.

وی خاطرنشان کرد: سجادی خیلی پیگیر است. تا به امروز کل بدهی خارجی‌ها که معوقه بود، پرداخت کردیم. با رادوشوویچ هم‌توافق کردیم که طی چند ماه این مبلغ را پرداخت کنیم. ما تخفیف گرفتیم اما مبلغ نزدیک یک میلیون یورو بود. او با توجه به زمان بازی از مسی گرانتر بود اما الان در تیمی که بازی می‌کند ماهی ۲۵۰۰ یورو می‌گیرد.

مدیر عامل پرسپولیس درمورد جذب بازیکن جدید گفت: منتظر هستیم گل‌محمدی در این باره نظرش را اعلام کند. این اسامی که مطرح می‌شود حتی برای علی علیپور هنوز اقدامی نشده است.

وی درمورد نشست var گفت: یکسری از این تجهیزات اماده خرید است. الان بحث سر این است که ما و استقلال در ورزشگاه ازادی هستیم. الان باید کارگروه تجهیز شود که ما بخریم؟ استقلال بخرد؟ شرکت تجهیز بخرد یا فدراسیون؟ باید کارگروه تشکیل شود که چقدر سهم ما می‌شود چرا که بازی‌های ملی هم در ورزشگاه آزادی است. از طرفی این ورزشگاه برای شرکت توسعه است. برای ما استفاده از این سیستم از همه مهم تر است.

درویش در مورد جایگزین لوکادیا گفت: باید گل‌محمدی نظرش را بدهد.

وی در مورد بازی با نساجی گفت: نساجی نشان داده قابل احترام است. هم از نظر بازیکن هم مربی انها نشان دادند وابستگی به پرسپولیس دارند. با توجه به شرایط جدول و حضور در کورس قهرمانی این مهم‌ترین بازی فصل است هر چند احترام زیادی برای کادر فنی و مدیریت نساجی قائل هستم.

مدیر عامل پرسپولیس در مورد جدایی پورعلی گنجی گفت: او چند پیشنهاد خارجی دارد اما تا زمانی که پرسپولیس نیاز داشته باشد من در خدمت تیم هستم. بحث او در مورد آخر فصل بود

وی در مورد بازیکنان مازاد هم گفت: بعد از بازی با نساجی گل‌محمدی اگر به بازیکنی نیاز نداشته باشد به ما اعلام می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس