اختر: با بهترین مربی دنیا هم موفقیتی در عرصه ملی به دست نخواهیم آورد/ به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر فدراسیون فوتبال بهترین مربی دنیا را هم بیاورد هیچ موفقیتی در عرصه ملی به دست نخواهیم آورد و هیچ اتفاق خوبی رخ نخواهد داد.

به گزارش مشرق، ادموند اختر درباره تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: استقلال فصل قبل قهرمان لیگ برتر شده است و این فصل هم با تقویت خطوط مختلف خود بازیکنان خوبی را به خصوص در خط حمله جذب کرده، بر همین اساس انتظارات از این تیم برای قهرمانی مجدد بالاست. در دیدار با مس رفسنجان هم باید برای رسیدن به صدر جدول ۳ امتیاز را به دست می‌آورد که در نهایت با تساوی، با بروز برخی اتفاقات که ممکن برای هر تیمی رخ دهد در نهایت ۲ امتیاز مهم و حیاتی را از دست داد.

وی افزود: استقلال تیمی پرمهره، جوان و هجومی است که شخصیت تیمی خود را برای ادامه بازی‌های حفظ کرده است. اگر بازیکنان خط حمله تمرکزشان را حفظ کنند، به طور حتم در هفته‌های بعد امتیازات بیشتری نسبت به نیم فصل اول کسب خواهد کرد.

*استقلال مقابل تراکتور باید منطقی بازی کند

کارشناس فوتبال در مورد دیدار استقلال و تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر، تصریح کرد: دیدار استقلال و تراکتور همیشه بازی‌ خوبی بوده و بازی فوق‌العاده سختی برای استقلال خواهد بود. تراکتور چند هفته‌ای است که نتایج خوبی نگرفته است و با تغییراتی که روی نیمکتش داشته، برای گرفتن ۳ امتیاز به مصاف استقلال می‌آید. امیدوارم استقلال بتواند با یک بازی منطقی ۳ امتیاز این دیدار سخت را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید:

ساپینتو در استقلال به ته خط رسید؟

پیشکسوت فوتبال در خصوص عدم قهرمانی استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر تاکید کرد: قطعاً قهرمان شدن در نیم فصل اول تا حدودی روی روحیه و انگیزه بازیکنان هر تیمی تاثیر مثبتی خواهد گذاشت، اما در پایان نیم فصل اول جام را به تیم صدرنشین نمی‌دهند. استقلال مدعی کسب جام است و نشان داده که شخصیت قهرمانی را دارد، به همین منظور باید تا آخرین هفته‌های لیگ برتر برای قهرمانی لیگ برتر تلاش کند و برای دومین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شود.

*این بار شانس سرمربیگری تیم ملی را به یک مربی با کارنامه داخلی بدهند

اختر درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر فدراسیون فوتبال بهترین مربی دنیا را هم بیاورد هیچ موفقیتی در عرصه ملی به دست نخواهیم آورد و هیچ اتفاق خوبی رخ نخواهد داد. مربی خارجی قرارداد میلیون دلاری می‌بندد و در پایان هم پولش را می‌گیرد و می‌رود. ۱۰ ماه تا جام ملت‌ها بیشتر زمان باقی نمانده و هنوز سرمربی تیم ملی معرفی نشده است. بهتر است این بار شانس سرمربیگری تیم ملی را به یک مربی با کارنامه داخلی بدهند، چون توانمندی مربیان ایرانی خیلی بالاست و می‌توانند در جام ملت‌ها نتایج خوبی را مقابل تیم‌های قدرتمند آسیایی به دست آورند. به طور حتم جوانگرایی در دستور کار مربی ایرانی خواهد بود تا تیم ملی پوست‌اندازی داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سالهاست که در جام ملت‌ها قهرمان نشده‌ایم و خیلی بعید است این دوره هم که با حضور تیم‌های ژاپن، عربستان، کره‌جنوبی و استرالیا به قهرمانی دست پیدا کنیم. باید یک تیم جوان به جام ملت‌ها اعزام کنیم تا بازیکنان با کسب تجربه در این رقابت‌های سطح بالا، برای رقابت‌های بین‌المللی آینده آماده شوند. به طور حتم با حضور مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی جوانگرایی صورت خواهد پذیرفت و بازیکنان جوان با انگیزه بیشتری کارشان را در تیم ملی آغاز می‌کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    0 0
    اقایونی که مملکت داری می کنید دارین چیکار می کنید چرا پول مملکت راخرج فوتبال میکنید فوتبالی که تا به حال برا شما هیچ گونه مدال وافتخاری نیاورده ملیاردها میدهید برا یک فصل مربی وبازی کن که فقط فکرمنفعت خودشه بعد هم به مملکت پشت می کنه ومیره همین پول را بدین چند تا جوان فقی روگرفتار تا تشکیل خانواده بدن بعد ببینید دیگه تو کشورجوان بیکار هست ببینید دیگر دزدی وفسادوفحشا در این مملکت وجود داره چرا این کارارا می کنید والله باید اگر فردای قیامتی بشه جواب گوی کودکان گرسنه ای که حقشون داره خرج یه عده بازی کن بی ارزش مشه باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس