کد خبر 1452039
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
نصیرزاده مدیرعامل تراکتور شد

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: در پرونده «کوین فورچونه» توافق لازم با باشگاه تورس فرانسه انجام شده و با واریز پول، پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز خواهد شد.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص بازگشت به باشگاه تراکتور تبریز، اظهار داشت: تیم کادر مربی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. از نظر پرداختی تراکتور از سایر باشگاه‌ها، جلوتر است و می‌توان گفت که از این نظر روند خوبی داریم. با توجه به نگرانی‌هایی که بازیکنان در رابطه با مسائل مالی دارند، الان باشگاه بدهی آنچنانی به بازیکنان ندارد و سعی کرده پرونده‌هایش شسته رفته باشد.

وی در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه، گفت: رضایت‌نامه فورچونه از باشگاه فرانسوی داده شده بود اما چون در سیستم تی ام اس ثبت شده بود، باشگاه هم یک مدت دنبالش نبود. دی آر سی فیفا سه ماه پیش، پنجره تراکتور را بست و به فدراسیون فوتبال نیز اعلام شد. سپس وکیل باشگاه فرانسوی اعلام کرد که شما قرار بود به ما رضایت نامه بدهید و الان هم یک توافقنامه بین باشگاه تراکتور و تورس فرانسه امضا شده با فرجه زمانی ۵ روزه، این پول به حساب آنها واریز خواهد شد و پنجره هم باز می‌شود و باشگاه هم قرار است بازیکنان را جذب کند.

کوین فورچونه در ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ با قراردادی ۳ ساله به تراکتور پیوست. همان زمان عنوان شد که وی عضو تیم ترویس فرانسه است. باشگاه تراکتور تبریز به دلیل شکایت کوین فورچونه مهاجم سابق این تیم، از سوی فیفا به پرداخت مبلغ سنگین یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورویی به این بازیکن محکوم شده بود.

مدیرعامل تراکتور در مورد وضعیت کاوه رضایی عنوان کرد: او قراردادی با باشگاه دارد که ممکن است تفسیرهای مختلفی داشته باشد و از یک سو طرفین با توافق یکدیگر می‌توانند قرارداد را فسخ کنند. کاوه بازیکن خوب و ارزشمندی است و درگیر مصدومیت شده است. در چند بازی او نشان داد که در حد تیم ملی است و امیدوار هستیم با آمادگی مطلوب بازی کند.

وی در خصوص ورزشگاه شهید سلیمانی، توضیح داد: ورزشگاه بنیان دیزل یکی از بهترین چمن‌های کشور را دارد و از نظر سطوح صاف فوق‌العاده و از نظر طول و عرض از ورزشگاه یادگار امام (ره) بهتر است. امیدوارم بازی‌ها را به ورزشگاه یادگار انتقال دهیم چون از نظر ابهت تاثیرگذاری خوبی دارد و ضمن آنکه امیدوارم هواداران هم به ورزشگاه بیایند و ممانعت‌های فعلی که به خاطر مسائل کرونا یا هرچیزی هست، از بین برود.

نصیرزاده در مورد نصب VAR‌ در ورزشگاه نیز گفت: VAR هزینه زیادی دارد. با توجه به تخصصی بودن موضوع، فدراسیون فوتبال نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر و شرکت‌های حامی آن‌ها ارسال کرد. نامه‌ای که برای تراکتور ارسال شده به شرکت سرمایه‌گذاری دریک ارسال و قرار شده آن‌ها هم به این موضوع کمک کنند.

مدیرعامل تراکتور گفت: از طرفی باشگاه‌هایی که بخش خصوصی هستند، چون مالک ورزشگاه نیستند به نوعی مستقر کردن دوربین‌ها در آنجا هزینه بسیار زیادی دارد. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان هم برخی از هزینه‌ها را تقبل کند، چون این دوربین‌ها پس از نصب قابل برداشتن نیستند. امیدواریم در ورزشگاه یادگار امام (ره) یا حتی شهید سلیمانی این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص اینکه رییس کمیته تدوین مقررات با مدیرعاملی تعارض منافع ندارد، گفت: تعارض منافع یعنی شما بتوانی کاری کنی که در آنجایی که هستی، منافعی ایجاد کنی. ما در اساسنامه داریم کمیته انضباطی، وضعیت، استیناف و اخلاق نمی‌توانند مدیرعامل جایی باشند چون فرض بر این است که آنجا باید مستقل باشند. در حال حاضر ۲ نفر از اعضای هیات رئیسه مدیرعامل باشگاه هستند. همه ما از خانواده فوتبال هستیم و می‌توانیم به فوتبال کمک کنیم. شما در جایگاه قانون‌گذاری نمی‌توانید به جای خاصی نفع برسانید. در قانون‌گذاری کمیته وضعیت اسم باشگاه و اسم شهر وجود ندارد. به صورت عام است. به هرصورت این نظر مهدی تاج است. او اگر رضایت داشت من می‌توانم این کار و چند کار دیگر که فعلا در اختیار دارم را انجام بدهم. در غیر این صورت می‌توانیم به موضوع اصلی خودمان بپردازیم. هیچ منعی وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 0
    همه چیز را سفسطه و توجیه میکنه مرد مومن چند هندوانه با یک دست می توان برداشت مدیر عاملی تراکتور به اندازه کافی وقت لازم داره که نتوانی به کار دیگه نرسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس