کد خبر 1452318
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
بازیکنان بدون جانشین در فوتبال ایران

بازیکنان معدودی در طول ۱۴ هفته سپری شده از لیگ برتر فوتبال ایران توانسته‌اند در تمام دقایق بازی کنند و یک دقیقه را هم از دست ندهند.

به گزارش مشرق، تا هفته چهادهم لیگ برتر ایران فقط ۸ بازیکن در تک تک دقایق بازی‌های تیم خود به میدان رفته‌اند و مربیان حتی یک دقیقه هم آن‌ها را تعویض نکرده‌اند به طوری که در برخی موارد به نظر می‌رسد سرمربیان تیم‌ها هیچ جانشینی حتی برای دقایق کوتاه برای این بازیکنان ندارند.

علیرضا بیرانوند و گئورگی گولسیانی از پرسپولیس، سید حسین حسینی از استقلال، سامان فلاح و حبیب فرعباسی از ذوب آهن، مجید عیدی از ملوان، علیرضا حقیقی از نساجی، محمد طیبی از صنعت نفت آبادان و عزت الله پورقاز از هوادار در طول بازی‌های این فصل به طور کامل در بازی‌ها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

یک پرسپولیسی گلزن‌ترین بازیکن دیدار استقلال-تراکتور

این حضور پررنگ برای بازیکنانی مانند طیبی، گولسیانی، فلاح، عیدی و پورقاز معنی‌دارتر هم می‌شود چرا که دروازه‌بان نیستند و معمولا بهترین بازیکنان هم در دقایق پایانی تعویض می‌شوند اما سرمربیان این تیم‌ها درباره نفرات کلیدی خود ریسک نکرداند و در تمام ۱۲۶۰ دقیقه این فصل به میدان رفته‌اند.

بازیکنان بدون جانشین در فوتبال ایران

بعد از این نفرات می‌توان بازیکنانی را نام برد که فقط دقایق انگشت شماری را از دست داده‌اند و در واقع سرمربیان این تیم‌ها در لحظات پایانی جای آن‌ها را به دیگران واگذار کرده‌اند. رامتین سلیمان‌زاده از مس رفسنجان (۷ دقیقه غیبت در زمین)، کوین یامگا از استقلال (۱۰ دقیقه غیبت در زمین)، رامین رضاییان از سپاهان (۱۱ دقیقه غیبت در زمین)، سیدمهدی حسینی از مس رفسنجان (۱۴دقیقه غیبت در زمین)، علی شجاعی از نساجی (۱۹ دقیقه غیبت در زمین)، محمدعباس‌زاده از تراکتور (۳۲ دقیقه غیبت در زمین)، علیرضا دغاغله از نفت مسجدسلیمان (۳۲ دقیقه غیبت در زمین)، مهدی شیری (۴۴ دقیقه غیبت در زمین) و کریستوفر کنت از فولاد (۴۵ دقیقه غیبت در زمین) و سعید صادقی از پرسپولیس (۵۳ دقیقه غیبت در زمین) از دیگر بازیکنانی هستند که کمترین دقایق از دست رفته در این فصل را دارند.

با ادامه لیگ برتر و مرور فهرست بازیکنان مصدوم و محروم، این جدول به طور ناخواسته دست‌خوش تغییراتی خواهد شد و باید دید در پایان یک فصل ۳۰ هفته‌ای کدام بازیکنان یارای بازی در تمام دقایق را دارند و مربیان لیگ برتری جانشینی برای آن‌ها خواهند یافت یا خیر.

بازیکنان بسیاری در فوتبال ایران با رسیدن به اواسط فصل و به علت خستگی مفرط به طور ناخواسته دچار مصدومیت می‌شوند چرا که عضلات بدنی آن‌ها در طول تمرینات و فصل آماده‌سازی برای تحمل یک مسابقات سنگین را ندارند و مربیان با استراحت دادن به بازیکنان خود در مسابقات جام حذفی، بار حضور در بازی‌های لیگ را از دوش بازیکنان خود بر می‌دارند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس