پهلوگیری همزمان۵کشتی حامل کالای اساسی وکانتینری در بندر شهیدبهشتی

معاون بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پهلوگیری همزمان پنج فروند کشتی حامل کالای اساسی و کانتینری در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، حسین شهدادی با بیان اینکه از تمام زیرساخت‌ها و تجهیزات تخلیه و بارگیری بندر چابهار جهت پهلودهی کشتی‌ها و تخلیه و بارگیری کالا استفاده می‌گردد گفت: اولویت اصلی بنادر و دریانوردی استان تنوع بخشی ارائه خدمات به انواع گروه‌های کالایی و تمام رویه‌های گمرکی می‌باشد.

وی با اشاره تخلیه و بارگیری همزمان پنج شناور در اسکله‌های بندر چابهار از امکان همزمان تخلیه و بارگیری انواع کالای کانتینری، فله خوراکی و نهاده‌های دامی، برنج کیسه و انواع مصالح ساختمانی و مواد معدنی خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ده درصد افزایش داشته است.

شهدادی در ادامه بیان کرد: در این مدت انجام عملیات کانتینری با رشد ۱۰ درصد و صادرات مواد غیرنفتی با ۳.۵ برابر رشد نسبت به پارسال برخوردار بوده است.

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی استان با اشاره به ضرورت تأمین به موقع کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی، از بارگیری و ارسال ۲۴ ساعته نهاده‌های دامی از مبدا بندر چابهار به مقاصد مصرف با میانگین روزانه ۵ هزارتن کالا گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    1 0
    اوج اقتدار
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    1 0
    خط ریلی براش درست کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس