راه‌اندازی خط کشتیرانی کانتینری از بندر بوشهر به امارات

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از راه‌اندازی نخستین خط کشتیرانی کانتینری از بندر بوشهر به بندر جبل علی امارات متحده عربی خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد شکیبی نسب از توسعه زیرساخت‌های بندری در ۱۱ بندر استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: طرح‌های مختلف بندری، زیرساختی و تأسیساتی با مشارکت بخش خصوصی و سازمان بنادر و دریانوردی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرایی شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر تصریح کرد: میزان تخلیه و بارگیری کالا روند مطلوبی دارد و در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در هشت ماه امسال ۵۶ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

وی یکی از مطالبات مهم بازرگانان و صادرکنندگان محصولات را ایجاد خط کشتیرانی از بندر بوشهر دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه میگو تولیدی استان بوشهر از دیگر بنادر کشور صادر می‌شد برای تحقق مطالبات بازرگانان زمینه صادرات آبزیان از بندر بوشهر فراهم شده است.

شکیبی نسب از راه‌اندازی نخستین خط کشتیرانی کانتینری از بندر بوشهر به بندر جبل‌علی امارات متحده عربی خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این خط دریایی زمینه صادرات و واردات محصولات افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این خط کشتیرانی هزینه حمل محموله‌های صادراتی برای فعالان اقتصادی کاهش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس