آخرین وضعیت طرح نهضت ملی/ تحویل مسکن مهر از ماه آینده آغاز می شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: تحویل مسکن مهر از ماه آینده آغاز خواهد شد و تکمیل و تحویل پروژه‌ها با پیشرفت بالای ۹۰ درصد در اولویت هستند.

به گزارش مشرق به نقل از خانه ملت، مهرداد بذرپاش با بیان اینکه در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمین مورد نیاز برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی تأمین شده است، اظهار کرد: ۲۴ هزار هکتار زمین متعلق به وزارت راه و شهرسازی برای ساخت واحدهای مسکونی در اختیار این طرح قرار گرفته و در راستای اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن در خصوص انتقال اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی نیز سند حدود ۳ هزار و ۹۰۰ هکتار از اراضی مازاد دولتی به نام وزارت راه ثبت شده است.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: مرحله بعد از تأمین زمین، آماده سازی اراضی بوده که البته با تأمین منابع عملیات آن در برخی از شهرها آغاز شده است چرا که زمین خام قابل استفاده نبوده و در صورت واگذاری به مردم و یا ساخت واحدهای مسکونی باید آماده سازی شده و بستر خدمات زیربنایی مانند آب و فاضلاب و گاز فراهم شود.

بذرپاش با بیان اینکه برای اجرای عملیات آماده سازی تعداد زیادی از اراضی تأمین اعتبار صورت گرفته است، عنوان کرد: اجرای عملیات آماده سازی اراضی طبق قراردادی به بنیاد مسکن تحویل داده شده و عملیات اجرای آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آخرین وضعیت مساکن مهر مطرح کرد: تحویل مساکن مهر از ماه آینده آغاز خواهد شد و تکمیل و تحویل پروژه‌ها با پیشرفت بالای ۹۰ درصد در اولویت هستند و سپس پروژه‌های با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در اولویت قرار خواهند گرفت.

بذرپاش گفت: فرآیند تکمیل مساکن و تحویل اراضی آماده شده به مردم جهت ساخت واحد مسکونی از ماه آینده سرعت خواهد گرفت و مردم شیرینی آن را خواهند چشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 1
    شما بی جا کردی....گفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس