رونالدو شاهد پیروزی النصر در هوای بارانی

در شبی که کریستیانو رونالدو در استادیوم مرسول پارک حضور پیدا کرده بود، النصر به پیروزی دست یافت.

به گزارش مشرق، در دیداری از هفته دوازدهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در هوای بارانی شهر ریاض و در زمینی آب گرفته، میزبان الطایی بود و توانست به لطف درخشش تالیسکا از سد حریف خود عبور کند.

در دقیقه ۴۲ این دیدار، روی حرکتی که گوستاوو آغاز کرده بود، این بازیکن توپ را به سمت راست برد که سلطان الغنام با یک ارسال به روی دروازه، تالیسکا را صاحب موقعیت کرد و ضربه سر این بازیکن، به تور دروازه الطایی بوسه زد.

در دقایق آغازین نیمه دوم نیز روی شروع مجدد سریع داوید اوسپینا سنگربان النصر، تالیسکا در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه، اختلاف را به عدد ۲ رساند و در نهایت نیز بازی با همین نتیجه به سود النصر به پایان رسید و این تیم توانست صدر جدول را حفظ کند.

در این دیدار، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر در استادیوم مرسول پارک حضور پیدا کرد و از جایگاه ویژه نظاره گر عملکرد هم تیمی هایش بود.

1788856

کارگردان تلویزیونی در جریان این بازی، بارها چهره رونالدو را به تصویر کشید و این بازیکن نیز روی هر ۲ گل تیمش از جای خود بلند شد و به تشویق تالیسکا پرداخت.

1788858

پس از پیوستن رونالدو به النصر، همگان در انتظار انجام نخستین بازی او با پیراهن تیم عربستانی هستند. او ابتدا باید ۲ جلسه محرومیتی که در انگلیس گریبانش را گرفته، سپری کند و سپس با خروج نام یکی از بازیکنان خارجی النصر از فهرست تیم، جا برای رونالدو باز می شود و او قادر خواهد بود برای تیمش به میدان برود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 1
    خدا لعنتشون کنه .. ! اون افراد که از ورزش ها قهرمانی حمایت میکردن و اینجور افراد رو ادم حساب میکردن والگو در نظر میگرفتن! خوب نگاه کن! ببین این افراد فاقد هیچ اصول اخلاقی، به جزء پول و شهوت هستن! .. اصولا کسی که کار زندگش بشه، ورزش کردن و توپ بازی کردن! میخواد چه چیزی به دنیا عرضه کنه! اینقدر کم شعور که تویه این سن، بجایی اینکه بره درد و مشکلات مردم جامعه رو کم کنه! رفته،با توپ بازی کردن، اتفاقا ثروت جهان رو میکشه،به سمت خودش! حتا نگاها مردم، و زندگی ها، که باید صرف خانواده های خودشون بشه! رو هم به خودشون جذب میکنه! و از انها پل پیروزی برای کسب شهوات، مال ، ثروت، لذت جویی و .. استفاده خواهد کرد.
  • مهدی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 2
    یک سری ها فکر میکنند چون از فلسطین حمایت کرده باید از یمن و سوریه و... حمایت کنه در حالیکه اینطور نیست ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس