تصادف سواری و کامیون در منوجان/ ۶ کشته

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از جان باختن ۶ نفر در حادثه سقوط یک دستگاه تریلر بر روی یک خودروی سواری در محور رودان به منوجان خبر داد.

به گزارش مشرق، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: متاسفانه عصر جمعه در اثر بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، در محور رودان به منوجان و قبل از تونل منوجان گزارش وقوع یک فقره تصادف به مرکز اورژانس ارسال شد.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های اورژانس در کنار تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام و اقدامات مورد نیاز برای حادثه دیدگان آغاز شد.

نوروزیان تصریح کرد: این حادثه به علت لغزندگی جاده بر اثر بارش رخ داده و طی آن یک دستگاه تریلر بر روی یک خودروی سواری عبوری سقوط می‌کند که به کشته و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان منجر شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: در اثر این تصادف ۶ نفر جان خود را از دست داده و ۲ نفر نیز مصدوم شدند که مصدومان بلافاصله به بیمارستان شهرستان رودان انتقال داده شدند و در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

وی یادآور شد: اطلاعات تکمیلی این حادثه ناگوار در دست بررسی است و به محض نهایی شدن اطلاعات جان باختگان و مصدومان اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    10 0
    تریلر ها و کامیون ها امروزه فاتح جاده ها شده اند و جولان می دهند، به کمتر از سرعت ۱۲۰ رضا نمی دهند. واقعاً ماشین های سنگین مدتی است سرعتشان را خیلی بالا و غیر مجاز کرده اند.
  • mehdi IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 0
    یه مشت بچه شدن راننده سنگین. اصلاً حالیشون نیست... عشق سرعت و کَل کَل... راننده سنگین باید خیلی حوصله داشته باشه... به شخصه دیدم تو بارون، تریلر داشت تو جاده دو طرفه 120 تا می رفت.
  • محمد IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    خیلی بد رانندگی می کنند.کاش ترددشون رو شبانه میکردند.همین امروز تو جاده همه شون وحشیانه رانندگی میکردند.ترسناک و عجیب و غریب
  • سینا IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    عامل اکثر این تصادفای وحشتناک،موزیکا و آهنگای مزخرف و هچل هفته،طرف صدای آهنگشو تا ته میبره بالا میره تو توهم و رویا خودشو بتمن و آرنولد و شوماخر تصور میکنه حسابی جوگیر میشه آخرشم میشه باعث جون خودش و دیگران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس