کد خبر 1453245
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
.

نیروهای امنیتی عراق در استان بابل یک پالایشگاه نفت بدون مجوز و حدود ۳ میلیون لیتر بنزین تعبیه شده در انبارهای حاوی مهرهای جعلی وزارت نفت را کشف و ضبط کردند.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی نظامی عراق امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این عملیات زیر نظر فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در چارچوب تلاش‌های دستگاه امنیت ملی و فعالیت‌های مستمر برای «ضربه زدن به لانه های فساد و قاچاق» صورت گرفته است.

در این بیانیه آمده است: پس از اخذ مجوزهای قضایی، نیروهای یگان کماندو سرویس امنیت ملی استان بابل عراق بر یک پالایشگاه نفت غیرمجاز مسلط شده و حدود ۳ میلیون لیتر بنزین تعبیه شده در ۲۰ مخزن با مهر جعلی متعلق به وزارت نفت را کشف و ضبط کردند.

کماندوهای دستگاه امنیت ملی عراق در استان‌های صلاح الدین، دیالی، کرکوک، دیوانیه و نینوا نیز موفق شدند عملیات قاچاق ۲۸۸ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی در داخل یک گاراژ را کشف و ضبط و ۱۱ خودرو را توقیف و ۸ متهم را دستگیر کنند.

سرویس امنیت ملی عراق ماه گذشته نیز تعدادی انبار مخفی نفت را در بغداد و استان‌های نینوا، بصره، صلاح الدین و الدیوانیه کشف و ضبط کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 0
    چه خبره؟ پالایشگاه مخفی؟!! مگه چیز کوچکی بوده که تا کنون دیده و حسابرسی نشده؟ این فساد، قربونش برن، همه جا هست. اینجا دیگه آشو با جاش مال خود کرده اند. بابت همین اقدامات از دولت فعلی ناراحت و نگران هستند و دسیسه چینی می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس