سردار سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای آمران این صحنه غم‌انگیز داستان انتقام باقی است و دیر یا زود انتقام خون شهید سلیمانی را خواهیم گرفت، حرکت انقلاب متوقف نمی‌شود.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر حسین سلامی دقایقی قبل در اجلاسیه سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم‌سلیمانی اظهار داشت: نیمه شب ۱۳ دی ماه ۹۸ یک صورت فلکی زیبا و آسمانی در سپهر پرستاره شهیدان انقلاب اسلامی و اسلام عزیز طلوع کرد، یک منظومه زیبا و دل انگیز شمسی که در مرکز آن یک خورشید پرفروغ به نام قاسم سلیمانی می‌درخشید و در مدار جاذبه این خورشید نورافشان چند ستاره دیگر یک عروج ملکوتی به عرش اعلی را می پیمودند.

وی بیان کرد: وی بیان کرد: آن ستارگان درخشان در جوار آن خورشید پرفروغ سپهسالار شهیدان عراق ابومهدی المهندس و یار وفادار و جدایی ناپذیر قاسم عزیز سردار شهید حسین پورجعفری و سه ستاره نازنین دیگر به نام‌های شهیدان والامقام شهرور مظفری‌نیا، وحید زمانیان و هادی طارمی بودند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: کشور را رایحه دل انگیز شهادت فراگرفت و نه فقط ایران را و جهان اسلام را بلکه هستی را از عطر و رایحه خوشبوی شهادت این عزیزان سرشار کرد.

در ۱۷ دی‌ماه و در کرمان بزرگترین رویداد عاطفی شکل گرفت

وی تصریح کرد: در ۱۷ دی‌ماه و در کرمان بزرگترین رویداد عاطفی شکل گرفت و همه چشم‌ها در کرمان چشمه‌سار اشک بود و مثل باران که از آسمان ببیارد از چشم‌ها اشک می‌بارید و همه مردم از خانه هجرت کرده بودند تا در عروج آسمانی دو ملک زمینی شرکت کنند، همه از خود بیخود بودند.

سردار سلامی افزود: احساس مردم در آن لحظات غم‌انگیز را نمی‌توان ترسیم کرد و کلمات از بیان عمق عواطف و روح‌های غم‌دیده مردم استان کرمان عاجز بود و هنوز هم عاجزند، فقط آن صحنه‌ها را می‌توان دید، گریست و همدل بود اما نمی‌شد آنها را ستود؛ کلمات کم می‌آوردند و هنوز هم همین‌طور است.

وی ادامه داد: من که در آن جمعیت متراکم اما پر از ارادت مانند یک قطره گیر کرده بودم با خود می‌اندیشیدم چگونه خداوند به یک انسان به این اندازه عظمت و وسعت وجود می‌بخشد؟ این چه حکمتی‌ست که یک نفر می‌تواند این اندازه نزد خداوند عزیز شود که همه قلب‌ها، همه دل‌ها و همه چشم‌ها برای او بگریند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: خداوند می‌فرماید «اگر انسانی مومن باشد و عمل صالح انجام دهد، خداوند او را محبوب دل‌ها و مجذوب قلب‌ها قرار می‌دهد» و این راز آسمانی مهر و محبتی‌ست که در قلب شما روییده است و هرگز شعله‌های این عشق خاموش نمی‌شود و حرارت دل‌ها هرگز فرو نمی‌نشیند و این خورشید درخشان هرسال طلوع می‌کند اما هرگز غروب نمی‌کند و هرچه به میانه آسمان نزدیک می‌شود، زیباتر، دل‌انگیزتر، خوش‌رخسارتر، معطرتر، دیدنی‌تر، جذاب‌تر، دل‌نوازتر ظاهر می‌شود و این تصویر معنوی قاسم عزیز ماست.

 سردار سلیمانی همه نقشه‌های دشمنان را بهم ریخت/ دیر یا زود انتقام خون حاج‌قاسم را خواهیم گرفت

سردار سلیمانی همه نقشه‌های دشمنان را بهم ریخت

سردار سلامی با بیان اینکه حاج قاسم را باید از چند زاویه نگاه کرد، البته از هر زاویه‌ای به او نزدیک می‌شویم، جامع و کامل است، گفت: چرا حاج قاسم شهید شد؟ چون هلال شخصیت او کامل شده بود، قمر منیر انقلاب، ابوالفضل حسین انقلاب ما به مرحله‌ای رسیده بود که باید دستانش مانند کف‌العباس از پیکر جدا می‌شد، الهی می‌شد و با این دستان جدا شده امروز شمشیر بزند و از انقلاب دفاع کند، دیگر به مرزی رسیده بود که باید با شهادتش راه را بپیماید و این یک حیات جدید و یک میدان تاثیر جدید است که خداوند به او بخشیده است.

وی اظهار داشت: قدرت به میدان آوردن جوانان، یک عشق بی‌انتها، یک انگیزه مثمر در حال رویش، باید قاسم با این شکل جدید از اسلام و انقلاب امام و رهبر عزیزمان دفاع و حمایت می‌کرد.

سردار سلامی گفت: اگر بخواهیم آن زمان که شهید عزیز ما در حیات ظاهری بود، عظمت کار او را و هندسه عظیمی که در جهان سیاست آفرید را توصیف کنیم باید به نقشه ذهنی دشمنان‌مان رجوع کنیم که آنها می‌خواستند کجاها را در سیطره خود بگیرند، همه این نقشه را به‌هم ریخت و تمام این طرح‌ها را باطل کرد.

عمل سردار سلیمانی باطل‌کننده سحر و جادوی همه قدرت‌های شیطانی بود

وی ادامه داد: عمل او باطل‌کننده سحر و جادوی همه قدرت‌ها و باطل‌کننده عظمت قدرت‌ها در فضای شیطانی بود، آنها می‌خواستند از شرق مدیترانه، از شمال آفریقا تا قفقاز و آسیای میانه تمام مساحتی که جغرافیای جهان اسلام قلمداد می‌شود را با لشکرکشی و یک هیمنه نظامی در اشغال و تسلط خود بگیرند، آنها آمده بودند تا در یک صف‌آرایی جهانی قدرت، تمام جهان اسلام را تسخیر کنند و در انتهای کار بر انقلاب ایران یورش بیاورند و موجودیت مسلمانان و استقلال و عزت‌شان را از آنان بگیرند. در لبنان، سوریه، عراق، یمن، بحرین، افغانستان و سرانجام برای ایران.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: اما قاسم شمشیر از نیام کشید و هرکجا ظاهر شدند او قبل از آن ظاهر می‌شد و با دشمن و شمشیرهای آنها مقابله می‌کرد و دشمن به‌خوبی ضربات شمشیر او را می‌چشید و دشمن در مقاطعی بهتر از ما قاسم را می‌شناخت.

حاج قاسم هیچ کار نیمه‌تمامی نداشت

سردار سلامی افزود: او مومن بود و بر اساس ایمان، جهان‌بینی او به قدرت همین بود و چنین انسانی از هیچ قدرتی نمی‌ترسد، کسی که از خدا بترسد از هیچ قدرت دیگری نمی‌ترسد و کسی که از خدا نترسد از همه می‌ترسد، قاسم تقوای الهی داشت و برای همین در هرکاری وارد می‌شد با صدق وارد می‌شد و با صدق هم خارج می‌شد و هیچ کار نیمه‌تمامی نداشت.

وی بیان داشت: تقوا در عین اقتدار به او خضوع می‌بخشید در حالی که بسیار قدرتمند بود و با بچه‌ها مانند پدر مهربانانه با همان روحیات کودکانه برخورد می‌کرد و دل‌ها را می‌ربود و به بزرگترها احترام فوق‌العاده‌ای می‌گذاشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: همه‌چیز او در تراز انسان تربیت‌شده مکتب اهل‌بیت(ع) و ائمه انقلاب ماست، ما ارادت، تبعیت‌پذیری، تربیت ولایی او را دیده بودیم و دشمن فکر می‌کرد این نور خاموش می‌شود، تازه فصل رویش این نور شد و امروز قاسم یک الگوست و یک استثنا نیست یک شخصیت قابل تکثیر است و در قلب جوانان رجوع کنید این را می‌بینید؛ تکثیر شده است، می‌روید و جریان دارد و نقطه نیست و یک ستاره دنباله‌دار است.

سلامی به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و افزود: حتی در این شرایط سخت انقلاب ما که دشمن با تمام قوای خود به صحنه نبرد با انقلاب ما آمده است؛ با وجود انتشار ده‌ها هزار دروغ در فضای مجازی که قلب و ذهن جوانان ما را برباید تا ذهن و قلب‌شان را برباید و نسبت به انقلاب بدبین و متنفر کند و دربرابر انقلاب قرار دهد، اما تمام غضب، زور، گفتارهای فریب دشمن با یک بازه ۱۰ روزه دلدادگی جوانان این سرزمین، شست‌وشو شد.

وی افزود: شهادت قاسم برای همین بود که امروز این حجت نورانی در مقابل چشمان نوجوانان و جوانان ما بدرخشد و همه به او نگاه کنند مانند یک ستاره و از او هدایت بگیرند و این فلسفه شهادت اوست و این داستان ادامه دارد.

سلامی ابراز کرد: ما به دشمنان‌مان گفته بودیم با همین جوانان سراغ شما می‌آییم و الان قبل از صحبتم یک دختر نوجوان آمده بود و تقاضای انتقام می‌کرد، به آمریکایی‌ها می‌گوییم؛ ببینید شعله‌های انتقام و غضب در این نسل‌های جدید چقدر رویش کرده است و شما خطا کردید و قابل بازگشت هم نیست، انتقام باقیست و هر روز گرفته می‌شود.

 سردار سلیمانی همه نقشه‌های دشمنان را بهم ریخت/ دیر یا زود انتقام خون حاج‌قاسم را خواهیم گرفت

دیر یا زود انتقام خون شهید سلیمانی را خواهیم گرفت

وی اظهار داشت: برای آمران این صحنه غم‌انگیز داستان انتقام باقی است و دیر یا زود انتقام خون شهید سلیمانی را خواهیم گرفت، به دشمنان‌مان می‌گوییم بیرق انقلاب برافراشته است، قاسم در چهره‌های جدید همچنان در حال پیشروی است، حرکت انقلاب متوقف نمی‌شود و ریشه‌های این شجره در وجود مردم ماست و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را متزلزل کند و هرگز خواب آشفته نبینید و این نظام مستحکم‌تر از همه نظام‌هاست و مردان و زنان قدرتمندی از انقلاب‌شان دفاع می‌کنند و اگر کوه‌ها بلرزند، اینها نمی‌لرزند، بی‌جهت دچار محاسبات غلط نشوید.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: دستاوردها پا برجا هستند، ما تازه اول راه هستیم و پیش می‌رویم، مشکلات‌مان را حل می‌کنیم، اما سازش یا تسلیم در مقابل دشمن هرگز، این مملکت به خدا پیوسته است و شهیدان بزرگ و این حجت‌های الهی ما را برای پیمودن قله‌ها آماده می‌کنند.

سلامی در پایان با قدردانی صمیمانه از مردم کرمان، مسؤولان و بسیجیان ابراز داشت: به‌عنوان کوچکترین سرباز این وطن خاک کف پای شما را می‌بوسم که در این ایام مهربانی کردید و اربعینی از مهمانان فرمانده رشید ما میزبانی کردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    6 3
    توقع انتقام داریم
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      7 1
      انتقام ما به وسعت شهیدسلیمانی ادامه دارداعش دیگه حکومت نداره
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      1 0
      لطفا پیگیری بفرمایید
  • کمیل اوج هرمزی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    3 5
    باحرف سردار موافقم
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    4 2
    حسن روحانی ‌‌رفقای خاتمی به راحتی با وعده «برداشتن فیلتر اینستاگرام» در تمام انتخابات ریاست جمهوری و محلس آینده برنده میشن و تا سالها فیلتر‌اینستاگرام را به یاد مردم می آورند.
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      1 1
      داغ خاتمی رو سکوت بماند که مملکت داری مثل خاتمی ایران ندیده
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    4 4
    ولی داعش هنوز هم وجود دارد
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    3 5
    سردار سلیمانی بعد از شهادتش هنوز داره به دشمن ضربه میزنه
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    1 3
    اینترنشنال هم‌ ایضن
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    1 1
    فعلا که کنگره افتاد دست جمهوری خواهان احتمالا دو سال دیگه دولت هم می افته دست رفقای ترامپ با این وضعیت منطقه از ایران عبور خواهد کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس