فتح الله زاده و ساپینتو

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: جلسه هیات مدیره باشگاه قبل از بازی با تراکتور هماهنگ شده بود و امروز متحد شدیم تا نتایج استقلال را جبران کنیم.

به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه ما قبل از بازی با تراکتور هماهنگ شده بود و جلسه معمولی هیات مدیره بوده است. چند مصوبه هم داشتیم. همه متحد هستیم تا بازی پنجشنبه با تراکتور را با موفقیت طی کنیم. بازی مهمی با تراکتور داریم و بازیکنان قول دادند که جبران کنند. یک بازی برای ما ملاک نیست.

وی در مورد مشکلات مالی گفت: مشکلات هست.

*دلیل رفتن فتح الله زاده به امارات

فتح الله زاده در مورد دلیل سفر به امارات گفت: مشکلی درخصوص پین هست که کارش را درست کنم. مشکلی هم در مورد قائدی با الاهلی داریم که می‌خواهم آن را حل کنم. بعد از بازی با تراکتور تبریز به امارات خواهیم رفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه از روزی که آمدید باشگاه مشکلات مالی زیادی داشت چقدر از این مشکلات حل شده و بحث‌های محبی و استراماچونی چطور شد،گفت: محبی قبل از آمدن من کارهایش انجام شده بود ولی زمانی که آمدم دوباره پول را فرستادم که 90 هزاردلار آن برگشت خورده بود.

*اتفاقی نیفتاده که با ساپینتو اختلاف داشته باشیم

وی در مورد اختلافش با ساپینتو گفت: اتفاقی نیفتاده که اختلاف داشته باشیم. اختلاف های ما در کارهای زیرساختی است. کمپ را می‌بینید که چقدر خوب شده که می‌گویند این کمپ را ول نمی‌کنند و می‌گویند تمرین را همیشه همین جا برگزار کنیم اما مشکلاتی داریم که باید حل کنیم.

*هم مدیر فنی و هم ساپینتو اتاق دارند

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد مشکل اتاق ساپینتو در کمپ چه بود، عنوان کرد: هیچ حاشیه‌ای نداشت آنهایی که اتاق ندارند حاشیه درست می‌کنند. همین جا بروید نگاه کنید هم مدیر فنی و هم ساپینتو اتاق دارند. اتاق مهم است یا زمین فوتبال یا پول مربی و امکانات دیگر؟

*امروز متحد شدیم تا نتایج استقلال را جبران کنیم

وی در مورد اینکه جایز نبود بعد از یک باخت این صحبت‌ها منتشر شود، گفت: خود ساپینتو از بازی راضی نبوده و همه ما راضی نبوده و این معنایش آن نیست که با یک بازی تصمیم گیری کنیم. امروز هم متحد شدیم که جبران کنیم

وی در مورد اینکه شما یک سفر به دوبی و یک سفر به ترکیه داشتید، عنوان کرد: دوبی را به خاطر اینکه باید یک روزه می رساندیم چون یکی از بازیکنان خارجی ما اخطار داده بود سریع به آنجا رفتم که می‌خواستم با مدیران باشگاه قائدی هم صحبت کنم که نشد و هفته آینده می‌روم. می توانست این بازیکن خارجی جدا شود که من سریع رفتم پول را برگرداندم.

*یک ربع با ساپینتو جلسه داشتم

فتح الله زاده در مورد اینکه با خود ساپینتو جلسه ای داشتید گفت: بله یک ربع با ایشان صحبت کردم.

*قصدی برای برگرداندن مجیدی به استقلال نداریم

وی در مورد اینکه شایعه حضور فرهاد مجیدی در استقلال منتشر شده گفت: قصدی ندارم و مجیدی در حال فعالیت در امارات است باید کمک کنید که آنجا هم موفق باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس