کد خبر 1453583
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
«نتانیاهو»به حامیان اغتشاشات ضدایرانی پیوست

نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی به حامیان اغتشاشات ضدایرانی پیوست و به ستایش ازآن‌ها پرداخت.

به گزارش مشرق، نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی روز یکشنبه به حامیان اغتشاشات ضدایرانی پیوست.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر (رژیم) اسرائیل در نشست هفتگی کابینه این رژیم به ستایش از مخالفان و اغتششاگران پرداخت.

وی در همراهی با آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به حامیان اغتشاش در ایران درود فرستاد. نتانیاهو در ادامه بار دیگر مدعی شد که ایران تهدیدی برای منطقه و جهان است.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چندی قبل از مواضع و اقدامات غیرسازنده برخی کشورهای غربی در قبال اغتشاشات و حوادث تروریستی اخیر در ایران انتقاد کرد و گفت، برخی مقامات اروپایی به اهداف حزبی بیش از منافع ملی کشورشان توجه دارند.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه ایران همواره از تعامل با اروپا استقبال می‌کند، یادآور شد: « سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس از سال ۲۰۱۵ قادر نبودند توافق هسته‌ای که یک تعهد بین‌المللی بود را پس از اعمال تحریم‌ها از سوی دولت ترامپ عملیاتی کنند.»

وی در این‌باره ادعا کرد: «ما هر کاری انجام خواهیم داد تا از بازگشت به توافق بد هسته‌ای جلوگیری کنیم. برخلاف تصور عموم، توافق خطرناک هسته‌ای لغو نشده است. من فکر می‌کنم این احتمال هنوز وجود دارد. ما این کار را خواهیم کرد».

وی در این‌باره ادعا کرد: «ما هر کاری انجام خواهیم داد تا از بازگشت به توافق بد هسته‌ای جلوگیری کنیم. برخلاف تصور عموم، توافق خطرناک هسته‌ای لغو نشده است. من فکر می‌کنم این احتمال هنوز وجود دارد. ما این کار را خواهیم کرد».

نخست‌وزیر رژیم کودک‌کُش صهیونیستی اخیرا نیز گفته بود که این رژیم هر کاری برای جلوگیری از احیای توافق هسته‌ای با ایران انجام می‌دهد.

نتانیاهو در سخنرانی در اولین جلسه کاری کابینه جدید تل‌آویو، اظهار داشته بود که با وجود حوادث داخلی ایران، هنوز احتمال بازگشت به توافق هسته‌ای وجود دارد و ما تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آن انجام خواهیم داد.

وی در این‌باره ادعا کرد: «ما هر کاری انجام خواهیم داد تا از بازگشت به توافق بد هسته‌ای جلوگیری کنیم. برخلاف تصور عموم، توافق خطرناک هسته‌ای لغو نشده است. من فکر می‌کنم این احتمال هنوز وجود دارد. ما این کار را خواهیم کرد.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    5 0
    والّا الآن خود اسرائیلی ها هم علیه دولت جدید شدن. نتانیاهو فعلاً به فکر خودش باشد، نمی خواد جوش ما رو بزند. اسرائیل امسال ۳۰۰ و چند بچّه کشت و چندین خبرنگار. ولی نه دادگاهی علیهش تشکیل شد نه رسیدگی. حتّی سازمان ملل دعواش هم نکرد!
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    3 0
    نتانیاهو! لازم نیست جوش بزنی، شیرت خشک می شه، کمی بوتاکس کن، کشورهای عربی بلکه ازت خوششون بیاد.
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    4 1
    پیج های اسرائیلی خبرهای به روز علی کریمی و ترانه علیدوستی می ذارن و ازشون حمایت هم می کنند. امثال کریمی هم از حمایت رژیم اسرائیل و آل سعود با سوابق درخشان حقوق بشری خوشحال می شن.
    • ایرانی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      3 0
      پیدا کنید بیشرف را...... بیشرفهایی که به مدافعین نظم و امنیت و آرامش ایران و ایرانی لقبی که برازنده جنبش فواحش و دواعش هست را می دهند.
  • ناشناس IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    این عوضی که داشت به درک واصل میشد دوباره حالش خوب شد واق واق میکنه .
  • حامد IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    دادا کاسبتو عوض کن، الان دیگه وقت بازنشسته شدنته، زیاد به مخت فشار نیار😂
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    خود نتانیاهوی نکبت حرامزاده نجس مثل سگ در باتلاق گیر کرده .
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    این بابا دیگه چطوری بگه که دشمن شماره یک کشور و مردم هست. داره میگه تمام تلاشمون رو میکنیم توافق حاصل نشه.از اون طرف هر روز هم تهدید به حمله نظامی به ایران میکنه احمق داره پته خودش رو با دست خودش میریزه روی آب
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 0
    ایرانی با کسی دشمنی نداره
  • ش. AE ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 0
    یک‌کفتار به جمع کفتارهای دیگه زیاد شد
  • سید فروزان CH ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    طبق معمول همزمان با نینتانیابو ,سرمایه های آنان ،غربکدایان ،در داخل کشور هم هم زبان با او مشغول فعالیت در هرز نامه های زنجیرهای
  • عباس IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه گییییییییییییی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس