تثبیت صدرنشینی ناپولی با پیروزی مقابل سمپدوریا

تیم فوتبال ناپولی موفق شد با پیروزی ۲ بر صفر مقابل سمپدوریا جایگاه خود را در صدر جدول سری‌آ ایتالیا تثبیت کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ناپولی و سمپدوریا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه یکشنبه در چارچوب هفته هفدهم فوتبال سری آ ایتالیا در ورزشگاه لوئیجی فراریس برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر ناپولی به پایان رسید.

در ۲۳ تقابل دو تیم در سالیان اخیر، سمپدوریا تنها ۱ بار پیروز میدان بوده و ۱۹ بازی به نفع ناپولی به پایان رسیده بود. ۳ جدال هم با مساوی به پایان رسیده بود که ناپولی توانست بیستمین پیروزی حود را مقابل این تیم بدست بیاورد.

اساسا هر ۷ بازی آخر را ناپولی پیروز شده و تنها برد سمپدوریا مربوط به سال ۲۰۱۸ بود تا با این نتیجه همچنان این تیم در حسرت برد مقابل ناپولی باقی بماند.

شاگردان لوچانو اسپالتی بازی را عالی آغاز کردند و توانستند در دقیقه ۶ صاخب یک ضربه پنالتی شومد اما متئو پولیتانو این فرصت عالی را از دست داد. حملات ناپولی ادامه داشت و ویکتور اوسیمین موفق شد در دقیقه ۱۹ گل اول این تیم را به ثمر برساند.

کار برای شاگردان دژان استانکوویچ با اخراج مستقیم توماس رینکون در دقیقه ۳۹ برای جبران نتیجه سخت شد. تیم فوتبال ناپولی در دقیقه ۸۲ صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد و این‌بار الیف الماس توانست توپ را به گل تبدیل کند و در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر ناپولی به پایان رسید.

ناپولی با این پیروزی ۴۴ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. سمپدوریا نیز با ۹ امتیاز در رتبه هجدهم قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس