کد خبر 1453669
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
کشف سلاح‌و مهمات جنگی در سراوان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: کشف یک قبضه سلاح کلاش، دو تیغه خشاب، به همراه ۵۶ تیر جنگی مهمات مربوطه و مقدار ۴۱۰ کیلوگرم تریاک در درگیری مرزبانان با قاچاقچیان مواد مخدر کشف شد.

به گزارش مشرق، سردار محمد ملاشاهی اظهر کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و اجرای طرح مهار منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با پشتیبانی اطلاعاتی موفق شدند، محموله مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند مواد مخدر را به وسیله پنج دستگاه موتورسیکلت وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزداران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، با رها کردن موتورسیکلت‌ها و برجا گذاشتن محموله مواد مخدر از محل متواری شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف پنج دستگاه خودرو، کشف یک قبضه سلاح کلاش، دو تیغه خشاب، به همراه ۵۶ تیر جنگی مهمات مربوطه، مقدار ۴۱۰ کیلوگرم تریاک را نیز کشف و ضبط کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس