کد خبر 1453733
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
یک قرارداد به داد پرسپولیس رسید/ حل شدن بخشی از مشکلات مالی سرخ پوشان

امضای قرارداد با اسپانسر در میانه فصل به داد پرسپولیسی‌ها رسید.

به گزارش مشرق، روز گذشته باشگاه پرسپولیس درصدی از قرارداد بازیکنان این تیم را به حساب آنها واریز کرد تا میزان دریافتی سرخ‌پوشان تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر به ۵۰ درصد برسد.

این درحالی است که پیش از بازی با نساجی هم پاداش برد مقابل گل گهر سیرجان به حساب بازیکنان واریز شده بود که گفته می‌شود این پاداش برای کلیه اعضای تیم مبلغی حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که نسبت به بازی‌های قبلی رقمی چشمگیرتر بوده است.

بعد از عقد قرارداد پرسپولیس با ایرانسل، این شرکت مبلغ ۲۵ میلیارد تومان به حساب پرسپولیس واریز کرد تا این باشگاه بتواند پاداش و درصدی از قرارداد بازیکنان را به حساب آنها واریز کند.

البته بعد از دو ماه باشگاه پرسپولیس توانست حقوق کارمندان خود را هم به حساب آنها واریز کند تا این مبلغ واریزی از سوی اسپانسر باشگاه بخشی زیادی از مشکلات مالی پرسپولیس را به صورت موقت برطرف کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی اهوازی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 15
    همیشه برای لنگ پول و امدادهای غیبی هست و فرق نمیکنه که از صندوق فرهنگیان باشه یا صندوق بیماران خاص و...بخدا ذره ای بردها و قهرمانیها ذره ای ارزش نداره...
    • اکام IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      0 1
      چقد شماها توهم دارین پارسال اجرلو پول تامین میکرد بردهای ۳چرخه ارزش داشت دردتون حسادته آب بریز آروم شی
  • مهدی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    5 3
    کیسه پر خرج ترین تیم امسال هم در ادوار لیگ هم بوده ، سامان فلاح رو هم با پول امدادهای غیبی خواهد خرید ،ولی به هیج جا نمیرسید!
    • علی اهوازی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      1 0
      وقتی بودجه لنگ هرسال سه برابر استقلاله چطور همچین حرفی میزنید؟ یه نگاه به بودجه سالانه وزارت ورزش به این دو تیم بنداز تا تبعیض و ناعدالتی رو با چشمان کور خودتون ببینید..!
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 1
    پرسپولیس یک اسم جعلی هست ..پیروزی درست هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس