رژیم صهیونیستی ۵۵ خبرنگار را به قتل رسانده است

اتحادیه روزنامه نگاران فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۰ تا کنون ۵۵ خبرنگار فلسطینی را به قتل رسانده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، ناصر ابوبکر رئیس اتحادیه روزنامه نگاران فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۰ تا کنون ۵۵ خبرنگار فلسطینی را به قتل رسانده است.

وی افزود: سال گذشته نیز نظامیان صهیونیست شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره و غفران وراسنه خبرنگار یک روزنامه محلی در فلسطین اشغالی را به قتل رساندند.

رئیس اتحادیه روزنامه نگاران فلسطین ادامه داد: از سال ۲۰۱۳ تا کنون بیش از ۸۵۰۰ مورد تعرض به خبرنگاران توسط رژیم صهیونیستی ثبت شده است.

وی تصریح کرد: شهر قدس شاهد بیشترین تعرض نظامیان صهیونیست به خبرنگاران بود که هدف از این اقدام مانع تراشی در برابر انتقال واقعیت های اراضی اشغالی و تعرض به مقدسات اسلامی و مسیحی به جهانیان می باشد.

این در حالی است که پیش از این نیز کمیته حمایت از روزنامه نگاران که مقر آن در بیروت پایتخت لبنان قرار دارد، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی سیاست بازداشت روزنامه نگاران را ادامه می‌دهد و در حال حاضر ۲۱ روزنامه نگار فلسطینی در اسارتگاه‌های این رژیم به سر می‌برند.

کمیته حمایت از روزنامه نگاران در بیانیه‌ای افزود: هدف رژیم صهیونیستی از این اقدام، ممانعت از فعالیت حرفه‌ای رزونامه نگاران فلسطینی در زمینه رسوا کردن جنایت‌های این رژیم علیه ملت فلسطین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس