کد خبر 1453994
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
آمریکا اسرائیل آمریکا

منابع خبری گزارش دادند که وزیر امور راهبردی کابینه جدید رژیم صهیونیستی برای دیدار با مقامات آمریکایی به واشنگتن سفر کرد.

به گزارش مشرق، مسئولان ارشد صهیونیستی اعلام کردند که «ران درمر» وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی قرار است با مسئولان کاخ سفید و وزارت خارجه آمریکا دیدار کند.

درمر از افراد نزدیک به نتانیاهو به شمار می رود و این اولین سفر وزیر صهیونیستی به آمریکا بعد از روی کار آمدن کابینه جدید راست افراطی در سرزمین اشغالی فلسطین است.

این وزیر صهیونیستی قرار است درخصوص هماهنگی های اولیه میان دولت بایدن و نتانیاهو درمورد موضوعاتی مانند ایران، فلسطین و سازش و عادی سازی روابط با کشورهای عربی رایزنی کند.

جاک سالیوان مشاور امنیت ملی و آنتونی بلینکن نیز قرار است ماه جاری میلادی به سرزمین اشغالی فلسطین سفر و با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و دیگر مقامات صهیونیستی دیدار و گفت وگو کنند.

بر اساس این گزارش، سالیوان پیشتر گفته بود که دولت بایدن به حفظ امنیت رژیم صهیونیستی پایبند است و او قصد دارد در خصوص به زعم خود "تهدیدات هسته ای" ایران و فرصت های ایجاد شده برای تعامل با جهان عرب با نتانیاهو گفت وگو کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس