کد خبر 1454016
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
پای محمد بن‌سلمان به ماجرای رونالدو باز شد/ برنامه سیاسی عربستان با جذب CR7

رسانه اسپانیایی از نقش ولیعهد سعودی در انتقال ستاره پرتغالی به النصر خبر داد.

به گزارش مشرق، پس از انتقال پر سر و صدای «کریستیانو رونالدو» به تیم النصر عربستان، خبرها درباره حواشی آن همچنان ادامه دارد. رونالدو در گرانترین نقل و انتقالات تاریخ، قرار است هر ساله ۲۰۰ میلیون یورو از تیم سعودی دستمزد بگیرد.

در تازه‌ترین مورد از افشاگری‌ها درباره ستاره پرتغالی، روزنامه «آ اس» چاپ مادرید نوشته رفتن رونالدو به عربستان تنها یک انتقال ساده نبود بلکه افراد پرنفوذ دولتی در پشت‌پرده آن حضور داشتند.

رسانه اسپانیایی فاش کرده «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی معمار این انتقال بوده و نقش اصلی را در زردپوش‌شدن ستاره پرتغالی ایفا کرده است. او در نظر دارد با جذب رونالدو تصویر تازه‌ای از جهان عرب را به جهان معرفی کند.

آ اس، بن‌سلمان را یکی از ثروتمندترین افراد جهان با ۳۲۰ میلیارد دارایی معرفی کرده که پیش از ماجرای رونالدو، در خرید باشگاه نیوکاسل در سال ۲۰۲۱ توسط سعودی‌ها نقش داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    3 1
    خرید کریس رونالدو یک پروژه بود درست مثل سایر پروژه های سعودی ها از جمله برگزاری جشن هالووین و کنسرت خوانندگان و کشتی کج زنان و خرید نیوکاسل و ...و هدفشم یک چیزه و اون اینکه چهره آل سعود رو ترمیم و جنایات یمن و گردن زدن مخالفان و ...رو بشوره ببره.و افکار عمومی عربستان رو هم منحرف کنه.
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      1 1
      از اول هم مشخص بود این حجم پول برای خرید یه بازیکن پا به سن گذاشته مسائلی غیر از فوتبال پشت پرده بود
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    مگر پاش بسته بوده که حالا باز شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس