گل‌گهر برنده دربی کرمانی‌ها؛ صعود در ثانیه‌های پایانی

گل گهر سیرجان با برتری دو بر یک برابر مس شهر بابک به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد. گل دوم شاگردان امیر قلعه‌نویی در دقیقه ۱۲۴ زده شد.

به گزارش مشرق، رقابت های مرحله یک شانزدهم جام حذفی در حالی عصر امروز سه‌َنبه با برگزاری ۶ بازی در شهرهای مختلف آغاز شد که در یکی از دیدارها، دو تیم گل گهر و مس شهربابک در سیرجان از ساعت ۱۵ به مصاف هم رفتند.

کرمانی‌ها در شرایطی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که هر دو تیم در لیگ برتر و دسته اول جزو مدعیان به حساب می آیند،گل گهر با ۲۷ امتیاز در رده سوم لیگ برتر است و مس شهر بابک هم که با برتری دو بر صفر مقابل مس نوین به این مرحله راه پیدا کرده است، در رده ششم لیگ آزادگان قرار دارد.

نبرد گل گهر و مس شهر بابک در نیمه اول با تک گل امیر شهیم در دقیقه ۳۶ به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. در نیمه دوم تلاش‌های مس در دقایق تلف شده و در حالی همه منتظر شنیدن سوت پایان بودند، به نتیجه رسید و در دقیقه ۹۴ حمدالله ابدام با یک شوت از پشت محوطه جریمه از روی ضربه ایستگاهی، گل مساوی را به ثمر رساند تا کار برای تعیین تیم برنده به وقت‌های اضافه بکشد.

در دقیقه ۴+۱۲۰ مسابقه و در وقت‌های اضافه، گل گهر توسط مسیح زاهدی به گل رسید تا با برتری دو بر یک مقابل مس شهر بابک راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس