کارشناس داوری: گل‌دوم پرسپولیس به ون پارس آفساید بود

کارشناس داوری فوتبال گفت: گل دوم پرسپولیس به تیم ون پارس اصفهان در شرایط آفساید به ثمر رسید.

به گزارش مشرق، نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت سعاد وفاپیشه در بازی پرسپولیس و ون پارس اصفهان اظهار داشت: این داور نشان داد که آینده خوبی دارد اما نیاز به تجربه بیشتر در قضاوت دارد. او چند صحنه خطا را نگرفت با این حال پنالتی که در دقیقه ۸ به سود ون پارس اعلام کرد و کاملا درست بود. بعد از آن تمامی تصمیم‌هایش در محوطه جریمه درست بود تا دقیقه ۵۷ که پرسپولیس گلزنی کرد اما داور اعلام پنالتی کرد. داور باید به خود بگوید اگر پنالتی گل نشد چه؟! قطعا در این جور صحنه‌ها بهترین تصمیم اعلام گل است.

وی افزود: در دقیقه ۶۸ مسابقه نیز گل دوم ون پارس در شرایط سالم به ثمر رسید و این گل اصلا آفساید نبود اما باید بگویم گل دوم پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسید. در قانون آفساید چند تبصره داریم. اول اینکه بازیکنی که در آفساید ایستاده در بازی حریف دخالتی نکند، دوم اینکه بازیکن حریف وقتی در آن منطقه ایستاده به دنبال کسب منفعتی نباشد. در صحنه گل دوم پرسپولیس بازیکن شماره ۵ پرسپولیس اگر حرکت نمی‌کرد گل مشکلی نداشت اما با توجه به حرکت این بازیکن کمک داور باید گل دوم را آفساید اعلام می‌کرد.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: پنالتی که در دقیقه ۱۱۵ هم برای پرسپولیس اعلام کرد کاملا درست بود. در صحنه‌ای که برخی مدعی‌اند باید احمد گوهری از پرسپولیس اخراج می‌شد باید بگویم که در آن صحنه دروازه‌بان پرسپولیس زودتر به توپ رسید و با سر به توپ ضربه زد و بعد در ادامه بازیکن تیم ون پارس به گوهری برخورد کرد. اگر مهاجم زودتر از دروازه‌بان به توپ می‌رسید در آنصورت باید خطای گوهری اعلام می‌شد و داور هم باید به او کارت قرمز نشان می‌داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Hamid IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 1
    با سلام اقای کارشناس با عرض معذرت کاملا اشتباه میکنی ..هر دو گل ون پارس مردود بود گل اول خطا بود گل دوم افساید حتی موقعی که پای عرضی داد هم افساید بود کل دوم پرسپولیس اگه می‌خواد به بازیکن افساید بود برای اینکه گلر بیرون از دروازه بود و مدافع ون پارس هم رو خط پرسپولیس بخاطر اشتباهات داوری امروز نزدیک حذف بشه لطفا کینه های خودتون نسبت به کمتر کنید و عادلانه تر کارشناسی کنید بیش از سه چهار بار توپ به دست بازیکنان ون پارس خورد در حساس ترین نقاط رمین و نمیتونید کارشناسی کنید که هند بوده یا نه اگه پرسپولیس بود سریع کارشناسی میکردید ،ضعف های داوری فوتبال ایران با varهم درست نمیشه
  • حسین IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 1
    نظرت برا خودت وکیسه خوبه آقای کارشناس
  • رضا IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    1 0
    آقای رود نیل نفرمایید! بابا حمید و آقا مهدی تاج دلخور می شوند. ! اگر نگاه کنید ۹۰درصد گلهای پرسپولیس در موقعیت آفساید زده می شود ! ولی درست نیست که اعلام کنید!!
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 1
    تو گل دوم نصف بدن ون پارس تو آفساید بود رو دیدی جیگرررررررر؟؟؟؟
  • رحیم ایزدی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    1 0
    پرس پلیس لجنه
  • علی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    1 0
    کارشناس محترم داوری لطفا خودتان را خسته نکنید چون سال هاست تیم متمول پرسپولیس با توسل به زور و زر و تزویر و کمک داورها و فدراسیون اسنپی جام ها را آوردن دادن به باشگاه.تو این چند سال شاهد هم بودیم که بعضی وزیران و نمایندگان مجلس و مجریان صدا و سیما و....علنا حمایت و نیز حامی هم به طرق های مختلف بودند.مافیا فوتبال یعنی همین.
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 1
    اتفاقاًبرعکس گل دوم ون پارس آفسایدبود
  • کاوه IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 1
    سلام خوب گل دوم ون پارس هم کاملا افساید بود خیلی واضح

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس