فکری: از اینکه فقط ۳ گل خوردیم خوشحالیم/ خائنان در فوتبال مورد اقبال قرار می‌گیرند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: می‌خواهیم با تمرکز قوا در لیگ یک، یکی از دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشیم، از این که مقابل سپاهان فقط ۳ گل دریافت کردیم خوشحال هستم.

به گزارش مشرق، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت: به سپاهان تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه موفق باشند، جا دارد از بازیکنان خودم تشکر کنم، در مقابل تیم بزرگ سپاهان در حد نام خودشان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، در لیگ یک رقابت سنگینی داریم و به همین دلیل در این بازی از بازیکنانی استفاده کردیم که قبلا کمتر بازی کرده بودند.

وی افزود: یکی دو بازیکن جوان ما امروز نشان دادند که در ادامه لیگ یک می‌توانند به ما کمک کنند، دست‌آورد خوبی برای ما بود ‌و سیاست باشگاه این بود که جام حذفی را به جدیت دنبال نکنیم و می‌خواهیم با تمرکز قوا در لیگ یک، یکی از دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشیم، از این که مقابل سپاهان فقط ۳ گل دریافت کردیم خوشحال هستم.

فکری در خصوص فعالیت سایپا در فصل نقل و انتقالات گفت: مهم است که در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشیم ولی نیم‌فصل کمی سخت است چون تیم‌ها بازیکن‌های خوب خود را به تیم‌های دیگر نمی‌دهند، تمام تلاشمان را می‌کنیم بازیکن‌هایی بگیریم که در نیم‌فصل دوم به ما کمک کنند، دو بازیکن جذب کردیم و به دنبال جذب چند بازیکن دیگر هستیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به سوالی در خصوص کم‌کاری بعضی از بازیکنان استقلال در حال حاضر و در زمان حضور خودش در استقلال گفت: زیاد نمی‌خواهم در مورد استقلال صحبت کنم، در جامعه ما کسانی که خائن هستند مورد اقبال قرار می‌گیرند.

وی خصوص رقیبان سایپا در لیگ یک گقت: تیم‌های خوبی در لیگ یک حضور دارند که شانس صعود دارند، شمس‌آذر، فجر سپاسی، استقلال خوزستان، پارس جنوبی جم از تیم‌هایی هستند که شانس زیادی برای صعود دارند و فکر می‌کنم تا روز آخر این رقابت تنگاتنگ ادامه داشته باشد، سایپا تغییرات زیادی داشت، از مدیریت گرفته تا همه ارکان، نیم‌فصل سختی را پشت سر گذاشتیم، سایپا یک باشگاه دارای ساختار در فوتبال ما است مانند سپاهان، شاید یکی دو درجه پایین‌تر، امیدوارم دوباره لیگ برتر برگردد.

فکری در پاسخ به این که آیا جام حذفی را خیلی راحت از دست ندادند، گفت: برای تیم‌های لیگ برتری حضور در جام حذفی راحت است، هدف اول ما صعود به لیگ برتر است و سیاست باشگاه از اول هم همین بود، مهم است که برای بازیکنان مصدوم نشوند و سالم به بازی‌های لیگ برسند، هفته آینده با پاس بازی داریم که بازی مهمی است، هیج تیمی از لیگ یک قهرمان جام حذفی نشده است.

وی در خصوص عملکرد خوب ون‌پارس مقابل پرسپولیس گفت: ون‌پارس مجموعه خوبی دارد و تیمی‌ است که در لیگ یک نیز نتایج خوبی را گرفته است، دیروز هم مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشت، نشان دادند که در لیگ یک هم می‌توانند مدعی باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    0 0
    نه بازیکن خوبی بودی نه مربی خوبی.نه اخلاق داری نه حرف زدن.فقط بلدی هیاهو کنی همین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس