کد خبر 1454658
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
خمس: استقلال برای حذف ما نیاز به کمک خارجی داشت

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: استقلال تیم بزرگی است، اما برای حذف ما از جام به کمک خارجی نیاز داشت.

به گزارش مشرق، پاکو خمز پس از شکست ۲ بر یک تیم فوتبال تراکتور مقابل استقلال در رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: ما یک بازی خیلی خوب مقابل یک رقیب قوی و بزرگ انجام دادیم که برای حذف ما از جام به کمک خارجی نیاز داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا منظورتان از کمک خارجی، داور است یا خیر تصریح کرد: شما هر طور که دوست دارید می‌توانید برداشت کنید!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درمورد درگیری‌اش با داور، گفت: من برای اعتراض به سمت داور نرفتم، بلکه به سمت بازیکنانم رفتم تا آنها را آرام کنم که اعتراضی نکنند.

خمز درخصوص اعتراض برخی از بازیکنان از جمله هادی محمدی به داور مسابقه، عنوان کرد: اعتراض کردن راحت‌ترین کار است و ما می‌توانستیم این کار را انجام دهیم، اما این چیزی نبود که من می‌خواستم. ما بازی خوبی انجام دادیم و حق‌مان بود که صعود کنیم، اما این موضوع را از ما گرفتند.من به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

وی درمورد شرایط تیم داوری و پنالتی‌هایی که گرفته شد، تصریح کرد: بخاطر تمام آنها اعتراض می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درخصوص اینکه آیا به بازیکنی همچون کاوه رضایی اعتقاد دارد یا قرار است در لیست خروجی قرار بگیرد، اظهار داشت: قبلاً هم اعلام کرده‌ام که این یک موضوع داخلی برای باشگاه است و نمی‌توانم این موضوع را اینجا مطرح کنم.

خمز درمورد اینکه در جام حذفی معمولاً سرمربی‌ها به دروازه‌بان‌های دوم خود بازی می‌دهند، اما این اتفاق برای تراکتور رخ نداد، گفت: دلیلش این است که من انتخاب می‌کنم که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند. حتماً دلایل تکنیکی و تاکتیکی داشته‌ام.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسعود IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    5 0
    حق کشی شد.این افغانها ی فارس زبان فقط زورشون به تیم های شهرستانی میرسد.درمسابقات بین الملی حرفی برای گفتن ندارند.
  • علی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    4 0
    با تبعیض و بی عدالتی و حق خوری، کسی به جایی نرسیده و نخواهد رسید، میخواد استقلال باشه یا داوری یا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس