کد خبر 1454681
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
مسافران قطار قم ـ مشهد به سلامت به مقصد رسیدند

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ رام قطار در محور خراسان تردد داشتند و هیچ قطاری دچار مشکل نشده و باتوجه به برودت هوا و شرایط شهرستان فریمان برنامه‌ای برای حذف قطارها نداریم.

به گزارش مشرق، مصطفی نصیری ورگ اظهار کرد: مسافران قطار قم ـ مشهد که به دلیل نقص فنی ساعاتی در ایستگاه فریمان معطل بودند به سلامت به شهر مشهد رسیدند.

مدیر کل راه آهن خراسان رضوی افزود: این قطار از ساعت ۲ بامداد در ایستگاه فریمان به دلیل برودت هوا دچار نقص فنی شده بود و مسافران در ۲ بخش با قطار اصلی و اعزام لوکوموتیو کمکی از مشهد، ساعت ۱۳:۳۰ وارد ایستگاه راه‌آهن مشهد شدند.

نصیری ورگ تصریح کرد: قطار شماره ۱۸۴ که ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح چهارشنبه ایستگاه راه‌آهن قم را به مقصد مشهد ترک کرده بود، سرانجام بعد از نزدیک به ۱۲ ساعت توقف در ۴۰ کیلومتری مشهد وارد ایستگاه راه‌آهن مشهد شد.

وی افزود: این قطار مسافری با بیش از ۴۰۰ مسافر ساعت ۲ نیمه‌شب در ۴۰ کیلومتری مشهد به دلیل نقص فنی در سیستم ترمز متوقف می‌شود. باتوجه به اینکه گازوئیل در منفی ۱۲ درجه یخ می‌زند و به حالت ژله‌ای در می‌آید، ترمزهای قطار در راه یخ می‌زندو باتوجه به اینکه ایمنی قطار به‌واسطه ترمزهایش است، تصمیم به جایگزینی لوکوموتیو جدید با لوکوموتیو قبلی می‌شود.

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: سیستم گرمایش قطار قم ـ مشهد هنگام توقف قطار کار می‌کرده است، اما واگن‌ها برای اقلیم سردسیر مناسب نبوده که همین دلیل موجب نارضایتی مسافران شده است.

نصیری خاطرنشان کرد: به دلیل تاخیر پیش آمده، مسافران می توانند بهای کامل بلیت خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ رام قطار در محور خراسان تردد داشتند و هیچ قطاری دچار مشکل نشده است و باتوجه به برودت هوا و شرایط شهرستان فریمان برنامه‌ای برای حذف قطارها نداریم.

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی عنوان کرد: در حال حاضر روزانه ۳۹ هزار مسافر از طریق ۸۰ رام قطار در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد جابجا می‌شوند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    8 3
    ساعاتی نه. بنویس لحظاتی. بدبخت ها 24 ساعت در قطار بدون برق و وسیله گرمایشی، لرزان گذروندن. کسی هم پاسخگو نیست. مشرق! وظیفه خبر رسانی رو از تسنیم و اسپوتنیک یاد بگیر. ماست مالی و کوچک نمایی ووو نکن. در کشوری که هر مقام حتی جزئی و خیلی پایین گرفته تا پشت میز نشین های بالادستی، مصونیت مطلق بدون قید و شرط در عمل و قانون نوشته و ننوشته دارند. به طوری که یک مسئول بالایی بعد 30 سال جاسوسی تازه بهش مشکوک می شن! وجداناً هر مدیری هر کاری بکنه آزاده ولو مثل گمرک آستارا که مواد غذائی صادراتی کشورو به عمد نگه داره و فاسد کنه و بیرون بریزه. تازه عیدانه اش دو برابرم می شه. یا مثل همین رئیس قطار که پایین ترین مقام کشوری در حد بخشی یا ناحیه ای از مدیر شهرداری یک شهر کوچک، هر جور که راحته با مردم تا می کنه. نهایتاً به کسی جوابگو نیست. حتی بی محلی هم می کنه. در نظام حکومتی ماشاء الله چند نوع حکمرانی داریم. هر کسی واسه خودش پادشاهه!
    • علی IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      2 6
      وقتی اتوبوس و بانک و اموال عمومی رو آتش می زنید و زندگی مردم رو مختل می کنید، میگید تخریب شرافتمندانه! اما اینجا که قطار به دلیل ایمنی متوقف شده رو میگید مردم بدبخت لرزان ترسان.....
    • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      0 5
      اولاً 24 ساعت نبوده، در ثانی سیستم گرمایشی داشته. سوم اینکه خراب شدن قطار در جایی بوده که امکان استفاده از اتوبوس نبوده. و چهارم اینکه دروغبافی در ذات افراد حقیر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس