دستگیری عامل تیراندازی در شهر کرمانشاه توسط پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عامل تیراندازی در شهر کرمانشاه توسط پلیس خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت یک واحد مسکونی در محله ده پهن کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در محل، خانمی به آنها مراجعه و عنوان کرد پسرش به وسیله اسلحه شکاری اقدام به شلیک به سمت منزل کرده که باعث تخریب بخشی از ساختمان شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: در ادامه مأموران موفق به دستگیری عامل تیراندازی و کشف اسلحه شکاری شده و وی را برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی دادند.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۵۰۰ محکوم جرایم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان‌های استان به سر می‌برند و بالغ بر ۱۰ ماه است که تمام مرخصی‌های آنها لغو شده است.

پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت‌ها است آغاز کرده‌اند و اکثر این افراد در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سیّد فروزان CH ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    1 0
    یک بار برای همیشه باید قانون اعدام برای فروشنده و حامل اسلحه در مملکت به وجود بیاید وگرنه این پلیس مظلوم هر چه قدر هم مبارزه کند با این افراد، باز هم بی فایده خواهدبود. مملکت را تبدیل کرده اند به تگزاس!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس