کد خبر 1454732
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
ورمزیار: استقلال رهبر و هافبک طراح می‌خواهد/ نباید نیمکت تیم خالی باشد

یک پیشکسوت استقلال معتقد است نیمکت استقلال برای موفقیت در دو جام نباید اینگونه خالی باشد.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار درباره پیروزی وضعیت استقلالی‌ها و پیروزی این تیم در جام حذفی مقابل تراکتور اظهار کرد: نتیجه خوبی بود اما استقلالی‌ها از نظر فنی مشکلات خاص خودش را دارد و باید این را حل کنند. بازی از نظر نتیجه خوب بود و استقلال در جام ماندگار شد. از نظر روحی و روانی هم این نتیجه به تیم کمک می‌کند اما از نظر وضعیت تیم در زمین و بازی باید بگویم راضی نبودم.

او ادامه داد: استقلال آن بازیکنی را که بتواند تیم را رهبری کند، در اختیار ندارد. بازیکنان مدنظرشان متزلزل عمل می‌کنند. آن‌ها بازی‌ساز خوب در تیم ندارد. سه هافبک تراکتور بلد بودند چگونه به تیم نظم دهند اما در استقلال این نوع بازیکنان را نداشتیم. روزبه چشمی تا حدودی بهتر از بقیه بود اما بقیه بازیکنان یک شکل بازی می‌کردند. نمی‌دانم آمانوف شرایطش چگونه است اما اگر بتوانند او را برگردانند، شاید به استقلال کمک کند.

این پیشکسوت استقلال در رابطه با نقاط ضعف استقلال بیان کرد: می‌توانند یک هافبک طراح به تیم اضافه کنند. استقلال چون پیروز شده است، بهتر است از نقاط ضعفش صحبت کنم. آن‌ها باید فکری هم به حال دفاع وسط‌هایشان بکنند چون دفاع استقلال آسیب پذیر بود. در سمت چپ هم باید بهتر از این کار کنند. من در سمت چپ بازی می‌کردم و اکنون انتظار بیشتری در این پست از جعفر سلمانی دارم.

او در پایان اضافه کرد: این برد شاید بتواند به استقلال کمک کند تا در لیگ شرایط خوبی پیدا کند. جام حذفی فرصت خوبی است تا یک تیم به قهرمانی برسد اما در استقلال مصدومان زیادی داریم. امیدوارم استقلال نفراتش را برساند چون بازی در دو جام نیاز به بازیکنان بیشتری دارد و نباید نیمکت تیم خالی باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • استقلال IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 2
    آقا صادق با تعصب شما دیگه چرا لطفاً اینقدر از استقلال بد نگو بس کن دیگه
    • امیر IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      0 0
      چرا حرف بدی نزده که
  • فوتبالی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 0
    سلام علیکم فدراسیون فوتبال ایران با تیم استقلال تهران است .... به هیچ به ابزار دیگری برای قهرمانی احتیاج ندارد ....
  • امیر IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 0
    اینطوری هم نیست نیمکت خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس