کد خبر 1454898
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
.

شرکت «آمبر گرید» اپراتور انتقال گاز لیتوانی اعلام کرد: خط لوله گازی که لیتوانی و لتونی را به یکدیگر متصل می‌کند، روز جمعه دچار انفجار شد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، ویدئویی که توسط شبکه ملی تلویزیون لیتوانی (LRT) منتشر شده، آتش‌سوزی در محل انفجار در شهرستان پانوزیس در شمال لیتوانی را نشان می‌دهد.

به گزارش ال آر تی، شعله‌های آتش ناشی از این آتش‌سوزی حدود ۵۰ متر ارتفاع دارند و از فاصله ۱۷ کیلومتری قابل مشاهده است.

سخنگوی آمبر گرید گفت: علت انفجار در دست بررسی است.

پوویلاس بالسیوناس، از مقامات دولتی شهر پاسوالیس که در نزدیکی محل حادثه قرار دارد، اعلام کرد: آتش‌سوزی همچنان در ساعت ۱۷:۵۰ به وقت گرینویچ ادامه دارد.

وی گفت: ماموران آتش‌نشانی در حال حاضر در حال اطفای حریق نیستند، زیرا حجم و شدت آتش‌سوزی به حدی است که تمام تلاش‌ها برای خاموش کردن آن بیهوده است و فقط آب را هدر می‌دهد اما این ماموران برای جلوگیری از گسترش آتش‌سوزی در محل حضور دارند.

خبرگزاری بالتیک (BNS) گزارش داد که پلیس در حال آماده شدن برای تخلیه روستایی در نزدیکی محل وقوع این حادثه است.

به گفته این خبرگزاری این حادثه تا به حال هیچ تلفات جانی دربرنداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • وحید IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    بیخیال خط لوله گاز ، اروپا زغال سنگ دارد 😒
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    کار سازمان سیا است گاوهای شیرده گاز لازم ندارند دیدگاه امریکایی ها همین است
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    یمنی های پا برهنه گروه های نیابتی برای جنگ علیه عربستان تشکیل داده اند منظور همین قبایل شیعی داخل عربستان و یا ساکن جنوب یمن است و یا کشور ایران از عراقی ها و افغانی ها برای جنگ با داعش و امریکا استفاده می کند روسها چرا تنهایی به اوکراین حمله کرده اند و می خواهند به این صورت ادامه دهند و حتی از بلاروس و کره شمالی کمک نمی گیرند
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    جنگ اوکراین نشان داد چینی ها باید جنگ نیابتی با امریکا را شروع کنند و سیبل کردن شهرهای بزرگ اقتصادی و ساحلی خود مثل پکن و شانگهای و غیره پرهیز کنند روسیه می توانست در عوض شروع جنگ با اوکراین ایران را تسلیح و به جان امریکا در خاورمیانه بیاندازد و یا در عوض نیرویهای خودش ارتش بلاروس با تمام توان وارد جنگ با اوکراین می شد و روسیه فقط بلاروس و جدایی طلبان جنوب اوکراین را تسلیح می کرد و یا جریان نفت خاورمیانه را با یک جنگ قطع کند و پکن هم می تواند با تحریک کره شمالی به جنگ با کره جنوبی پرورو بازی های امریکا در تایوان را تلافی نماید اما چرا چین مرتب بر روی تایوان مانور می دهد کار اشتباهی است همچنین چین باید تقویت ارتش روسیه در اوکراین و کمک به این کشور به لحاظ نیروی زمینی مانع از تحرک نظامی امریکا در شرق اسیا بشود متاسفانه روسیه و چین فن جنگ نیابتی به روش ایرانی ها را نمی دانند
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    روس ها چه طور اجازه داده اند باند فرودگاه های اوکراین سالم باشد؟ چه طور اجازه می دهند از مرزهای کشورهای اروپایی تسلیحات وارد اوکراین شود؟ چه طور اجازه می دهند راه آهن اوکراین فعال باشد؟ چه طور اجازه داده اند هواپیماهای ترابری سنگین اوکراینی پرواز کنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس