کد خبر 1455019
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
بازگشت ملوان به جام حذفی/ گاف بزرگ نفت مسجدسلیمان

مدیران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در جام حذفی مرتکب یک اشتباه بزرگ شدند که باعث حذف این تیم خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ۳ بر یک مقابل ملوان در انزلی به پیروزی رسیده بود به دلیل یک گاف مدیریتی به احتمال فراوان از جام حذفی کنار خواهد رفت و ملوان جایگزین این تیم خواهد شد.

ماجرا از این قرار است است که علی کیانی فر بازیکن فصل گذشته استقلال خوزستان به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست و در دیدار با ملوان انزلی در مرحله یک شانزدهم جام حذفی برای نفت بازی کرد این در حالی است که کیانی فر فصل گذشته در جام حذفی از میدان اخراج شده بود و در این فصل محروم بوده است. سازمان لیگ نیز اسامی محرومان را پیش از شروع آغاز مسابقات جام حذفی در سایت خود منتشر کرده بود حتی اگر این اتفاق هم رخ نمی داد وضعیت محرومیت بازیکنان به عهده مدیر تیم فوتبال است و او باید خودش مراقب محرومان تیمش باشد تا بازیکن غیرمجاز استفاده نکند.

بیشتر بخوانید:

بازیکن غیرقانونی نفت مسجدسلیمان مقابل ملوان؟

به این ترتیب نفت در دیدار با ملوان از بازیکن غیرمجاز استفاده کرده و به احتمال فراوان با توجه به شکایت ملوان نتیجه این بازی به سود ملوان تغییر خواهد کرد. به این ترتیب ملوان به گردونه جام حذفی برمی گردد و نفت مسجدسلیمان حذف خواهد شد. درست مانند اتفاقی که در تیم امید ایران در بازی با عراق در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان رخ داد و ایران به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز با وجود برد مقابل عراق، بازنده اعلام شد.

یکبار هم تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل استفاده غیرمجاز از رحمان احمدی سه بر صفر بازنده شد. اکنون نیز ملوان به جام حذفی برمی گردد و نفت از گردونه رقابت ها کنار خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس