کد خبر 1455160
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
دوباره فردوس - کراپ‌شده

مراسم آیین معرفی تازه ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی «کتاب دوباره فردوس» در استان خراسان شمالی شهرستان بجنورد برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم آیین معرفی تازه ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی «کتاب دوباره فردوس» در استان خراسان شمالی شهرستان بجنورد برگزار شد.

کتابی برای مشاوره دقیق اردوهای جهادی

رضا هدایتی با بیان اینکه این مراسم با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی و کتابفروشی رواق کتاب برگزارگردید افزود: این مراسم با حضور نویسنده کتاب سید علیرضا مهرداد و جمعی از اهالی کتاب در شهر بجنورد برگزار شد.

هدایتی در ادامه گفت: کتاب «دوباره فردوس»، روایت حضور جهادی آیت‌الله خامنه‌ای در زلزله فردوس در سال ۱۳۴۷ است وبرای اولین بار، خاطرات منتشر نشده از رهبر معظم انقلاب در موضوع حضور ایشان در زلزله فردوس در این کتاب ۲۴۰ صفحه‌ای گنجانده شده است.گفتنی‌ست، آیت الله خامنه‌ای به عنوان یک روحانی مردمی و دغدغه مند، پس از اطلاع از وقوع زلزله فردوس در سال ۱۳۴۷ به این شهرستان سفر کردند و طی حضوری دو ماهه در این شهر، ضمن جمع‌آوری کمک‌های مردمی، پایگاه امداد روحانیت را ایجاد کردند و اقدامات مهمی را در خدمت رسانی به مردم زلزله‌زده فردوس سامان دادند.

کتابی برای مشاوره دقیق اردوهای جهادی

وی ادامه داد: در این مراسم دو اثر کمیک که با موضوع کتاب بود اکران شد و این جلسه به صورت دورهمی صمیمی با نویسنده برگزار شد که افراد حاضر در این جلسه دانشجو ،طلبه ،استاد دانشگاه و... بودند.

هدایتی خاطرنشان کرد: به زودی مسابقه‌ای کتابخوانی دوباره فردوس به صورت کشوری برگزار می‌شود و پیشنهاد مجموعه قرارگاه سنگر کتاب این می باشد که تمام طلبه ها این کتاب را بخوانند لذا این کتاب یک مشاوره دقیق برای اردوهای جهادی در منطق محروم می باشد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    سلام علیکم از رسانه جماعت که نمی شود شاکی بود .درمورد جهاد سازندگی وجهاد درجنگ وشهدای جهاد را فراموش کرده اند . اما ازوزیر جهاد کشاورزی شکایت داریم. ایشان کلا ایثارگران جهاد را فراموش کرده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس