اطلاعیه تعطیلی مدارس شمال سیستان و بلوچستان

دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: فردا یک سوم شعب بانک‌های تهران فعال هستند.

به گزارش مشرق، طبق مصوبه جلسه کمیته اضطرار هوای استان تهران برای روز یکشنبه ۲۵دی ماه ۱۴۰۱ به منظور پیگیری امورات اداری و اجرایی هم‌وطنان کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی با حضور یک سوم کارمندان دایر می‌باشد و مابقی کارمندان دورکار خواهند بود.

قدرت‌الله شفیقی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در تشریح این خبر اظهار کرد: با عنایت به برودت سرما و کاهش محسوس دما و ایجاد شرایط اضطراری به منظور مدیریت بهینه مصرف گاز و از طرفی به منظور جلوگیری از افت فشار گاز، ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت در روز یک شنبه فعالیت خواهند کرد.

وی گفت: دستگاههای خدمات‌رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری از این موضوع مستثنی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران بیان کرد: کلیه سیستم های گرمایشی (گازی، برقی و گازوئیلی) ادارات دولتی می بایست کاملا خاموش باشد.

شفیقی در خصوص فعالیت بانک‌ها بیان کرد: یک سوم تعداد شعب هربانک بعنوان شعب منتخب دراستان تهران ازساعت ۹صبح تا ۱۳ ظهر فعال بوده ونسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام می نمایند. در همین راستا اسامی شعب منتخب ازطریق سایت بانکها قابل مشاهده می باشد.

وی در خصوص فعالیت مراکز آموزشی گفت:کلاس‌های کلیه مدارس به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود و سایر مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تعطیل می‌باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران افزود: امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می شود همچنین، تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

شفیقی در پایان خاطر نشان کرد: لازم است تمامی سیستم‌های گرمایشی مجتمع‌های خدماتی از جمله مجتمع‌های تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی خاموش باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس