برونو: از نام من برای حمله به رونالدو استفاده نکنید

برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستر یونایتد هرگونه ارتباط بین مصاحبه دیروزش با کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، برونو فرناندز بعد از پیروزی روز گذشته منچستر یونایتد برابر منچستر سیتی یک اظهارنظر جنجالی را مطرح کرده و گفت: "ما قبلاً فردی بودیم اما حالا کاملاً یک تیم هستیم. شما می توانید یک تیم خوب را ببینید که برای یکدیگر کار می کنند.'

بسیاری این موضوع را به‌عنوان حمله به رونالدو می‌دانستند که چندی قبل یونایتد را به شیوه‌ای بحث‌برانگیز ترک کرد، اما این هافبک در اینستاگرام به شدت این موضوع را تکذیب کرد. او در این باره نوشت: "می‌دانم که دیدن عملکرد خوب منچستریونایتد دشوار است، اما من به جز از چیزهای خوب، چیزی برای گفتن درباره خودمان ندارم."

پیش از این شایعاتی در رابطه با اختلاف بین این دو ستاره پرتغالی وجود داشت؛ این شایعات زمانی قوت گرفت که برونو فرناندز به اردوی تیم ملی پرتغال برای جام‌جهانی ملحق شد. در آن زمان یک ویدئو از رونالدو و برونو در رسانه های اجتماعی دست به دست شد که نشان می‌داد این دو نفر به شکل بسیار سرد با یکدیگر احوالپرسی کردند.

فرناندز در ادامه این پست خود نوشت: "از نام من برای حمله به کریستیانو استفاده نکنید. کریستیانو یک نیم فصل در تیم ما حضور داشت و همانطور که در بسیاری از مصاحبه ها گفتم، همه از زمان بازی با لیورپول فوق‌العاده هستند و مانند یک تیم عالی عمل می کنند و می توانید نتایج را ببینید. ما ادامه می‌دهیم!"

گفتنی است یونایتد چندی قبل با ارائه یک نمایش عالی موفق شد لیورپول را شکست دهد و از آن زمان در ۱۵ بازی تنها دو بار شکست خورده است. آنها اکنون در رتبه سوم جدول هستند و نیم نگاهی هم به قهرمانی دارند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس