مجیدی: خوشحالم وقتی خداحافظی کردم که رحمتی سرمربی‌ام بود/ آنطور که دوست داشتم اتفاق افتاد

کاپیتان تیم آلومینیوم اراک پس از بازی با گل گهر در خصوص خداحافظی خودش صحبت‌هایی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، میثم مجیدی پس از اعلام خداحافظی در بازی با گل گهر، در نشست خبری پس از این مسابقه اظهار داشت: از به اینجا آمدم تا از کسانی که قلبا دوستشان دارم تشکر کنم. از سید مهدی رحمتی تشکر می‌کنم که شرایطی را فراهم کرد تا آنطور که دوست دارم خداحافظی کنم. از مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه تشکر می کنم که همیشه به من لطف داشتند، جایگاه من را حفظ کردند و من هم سعی کردم با تمام وجودم به تیم و شهرم کمک کنم.

مدافع با تجربه فوتبال کشور گفت: از دوستان عزیزم که در این تصمیم به من کمک کردند و در کنارم بودند، تشکر می‌کنم. از خانواده‌ام و به خصوص همسرم تشکر می‌کنم که در این مدت که فوتبال بازی کردم به خصوص در این ۴ سال در اراک روزهای سختی را برایشان رقم زدم. خداراشکر در آخر اتفاقی رقم خورد که خودم دوست داشتم. از تمام بازیکنان، کادرفنی، پزشکی، تدارکات، مدیریت و سرپرستی که در این ۴ سال با من بودند تشکر می‌کنم. شاید خیلی جاها به عنوان کاپیتان بداخلاقی و تند روی کردم. شاید برخی مواقع آنطور که باید رفتار نکردم. از تک تک عزیزان عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم من را ببخشند و حلال کنند.

مجیدی تصریح کرد: خداراشکر می‌کنم این اتفاق زمانی رقم خورد که رحمتی سرمربی تیم ما بود. او از دوستان قدیمی من است. زمانی همبازی من بود و الان سرمربی من است. این برای من فال نیک بود. امیدوارم در ادامه آلومینیوم به آنچه استحقاقش را دارد برسد. می‌تواند تیم بزرگی شود. در ادامه، باشگاه هرکجا نیاز ببیند با تمام وجود در خدمت هستم. روز سختی برای من است. در رختکن خیلی گریه کردم. اینجا خودم را کنترل می‌کنم که این اتفاق نیفتد.

پس از این، کاپیتان با سابقه آلومینیوم بغض کرد و نتوانست حرف پایانی خودش را تکمیل کند که در این لحظه اصحاب رسانه و دیگر افراد حاضر در سالن کنفرانس با دست زدن او را تشویق کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    0 0
    پس لنگ باتوپ تو توراندازمربی خوبی داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس