کد خبر 1455940
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
آژیر قرمز در اردوگاه کهکشانی‌ها/ آقای آنچلوتی این رئال نگران کننده است!

رئال مادرید در ۱۰ بازی اخیر خود آماری ناامیدکننده به ثبت رسانده است.

به گزارش مشرق، یکشنبه شب در چارچوب فینال سوپرکاپ اسپانیا، رئال مادرید در مصاف با بارسلونا حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

آنچلوتی با اینکه پس از این مسابقه عنوان کرد که به هیچ عنوان چنین نتیجه‌ای را تحقیرآمیز نمی‌داند و آنها در تلاشند برای قهرمانی در لالیگا تلاش کنند، اما آمار چیز دیگری بیان می‌کند.

آقای آنچلوتی این رئال نگران کننده است

وضعیت کنونی رئال مادرید بسیار نگران‌کننده است و باعث شده تا بسیاری از عملکرد تیم آنچلوتی انتقاد کنند.

کهکشانی‌ها در ۱۰ بازی اخیر خود تنها به ۴ برد دست یافتند و ۴ شکست و ۲ تساوی کسب کردند که یک آمار بسیار ضعیف برای آنها محسوب می‌شود.

رئال اکنون در فاصله ۳ امتیازی با بارسلونا قرار دارد و یک لغزش دیگر می‌تواند باعث تقدیم شدن یک جام دیگر به دشمن بزرگ شود.

آقای آنچلوتی این رئال نگران کننده است

تیم آنچلوتی که در فاز تدافعی در فصل گذشته قدرتمند ظاهر شد و در کل فصل تنها ۳۱ گل خورد، در ۱۰ بازی اخیر خود ۱۵ گل دریافت کرده که بسیار نگران‌کننده است.

نکته مهم این است که «کورتوا» اتفاقا نمایش خوبی در دروازه نشان داده و در ال‌کلاسیکو نیز بهترین بازیکن رئال بود. اگر مهارهای درخشان او نبود، نتیجه بازی ال‌کلاسیکو بسیار تحقیرآمیزتر می‌شد ولی بهترین دروازه‌بان دنیا همچنان آماده نشان داده که این نشان می‌دهد مشکل کنونی در رئال به خاطر خط دفاعی است.خط دفاعی که بدون آلابا در مقابل بارسلونا متزلزل کار کرد و نقش مهمی در باخت تحقیرآمیز در ال‌کلاسیکو داشت. البته نبود شوامنی نیز بسیار تاثیرگذار بود و کاماوینگا و کروس نتوانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش گذارند.

این انتقادات در حالی است که بازیکنانی چون کاسمیرو و اودگارد که از سوی مدیریت رئال فروخته شدند، در تیم‌های منچستریونایتد و آرسنال توفان به پا کردند و مهره اصلی موفقیت تیمشان به حساب می‌آیند. به همین دلیل بسیاری از هواداران معتقدند که این تیم نیازمند خرید بازیکن است ولی مدیریت سازی مخالف کوک کرده است.

آقای آنچلوتی این رئال نگران کننده است

آ.اس اسپانیا گزارش داد که مدیریت باشگاه رئال مادرید درخواست آنچلوتی برای جذب یک مدافع را رد کرده است. آنها معتقدند که با بازیکنان کنونی می توانند به آرامش بازگردند ولی آنچلوتی می‌خواهد یک مدافع به تیم اضافه شود.

همچنین آنچلوتی درخواست داد که برای جانشینی بنزما، یک مهاجم گرفته شود که این موضوع نیز با مخالفت باشگاه مواجه شد.

باید دید آیا رئال مادرید می‌تواند به مسیر آرامش بازگردد یا خیر. آنها ۲۹ دی در سرامیکا بازی سختی مقابل ویارئال در جام حذفی دارند. دیدار قبلی آنها با برد ویارئال به اتمام رسید و حالا باید شاگردان آنچلوتی به فکر انتقام باشند.

آقای آنچلوتی این رئال نگران کننده است

رئال مادرید همچنین پس از بازی جام حذفی باید با تیم‌های سرسختی مثل بیلبائو، سوسیداد و والنسیا دیدار کند که بسیار نتیجه آنها در قهرمانی تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس