کد خبر 1456058
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
در جلسه فتح‌الله‌زاده و ساپینتو چه گذشت؟/ لیست بازیکنان استقلال مشخص شد

دیدار مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال در محل کمپ زنده یاد مرحوم ناصر حجازی حاوی اتفاقات مهمی بود.

به گزارش مشرق، در این جلسه که در رسانه رسمی باشگاه خیلی ساده و سطحی به آن پرداخته شد مدیرعامل و سرمربی استقلال درباره مسائل کلان تیم به ویژه در ارتباط با بازیکنان مورد نیاز کادرفنی پرتغالی استقلال به بحث و گفتگو نشستند.

در این نشست ساپینتو اسامی بازیکنانی که به آنها نیازی ندارد را با ۳ درجه بندی در اختیار علی فتح‌الله‌زاده قرار داد تا در صورت لزوم آنها را به باشگاه های دیگر قرض داده و یا به صورت قطعی منتقل کنند.

بیشتر بخوانید:

نقشه ساپینتو برای سپاهان با نقش‌آفرینی قایدی از روی نیمکت!

ساپینتو همچنین لیست دیگری در کنار فهرست بازیکنان مازاد به مدیرعامل باشگاه استقلال ارائه کرد که در آن هم بازیکنانی با درجه بندی ۱، ۲ و ۳ به چشم می‌خوردند. بازیکنانی که جذب آنها برای ساپینتو به ترتتیب در اولویت های اول تا سوم بودند و جذب شان اهمیت بسزایی برای کسب نتایج مورد نظر باشگاه در نیم فصل دوم داشتند.

در جلسه فتح‌الله‌زاده و ساپینتو چه گذشت؟/ لیست بازیکنان استقلال مشخص شد

فتح‌الله‌زاده پس از بررسی این لیست به ساپینتو قول داد تمام تلاشش را انجام بدهد تا بازیکنان مورد نظر کادر فنی در اختیار او قرار بگیرند.

اما نکته مهم در پایان این جلسه سکوت مطلق در ارتباط با مسائل داخلی این نشست بود. فتح الله زاده با اشاره به شرایط استقلال و پنجره بسته نقل و انتقالاتی باشگاه از ساپینتو درخواست کرد برای برهم ریخته نشدن تمرکز بازیکنان تیم هیچ صحبتی در رابطه با موضوع بازیکنان مازاد از جلسه خودش با ساپینتو به بیرون درز پیدا نکند تا در آستانه بازی این تیم مقابل سپاهان تمرکز و آرامش استقلال بر هم نریزد.

ساپینتو نیز در واکنش به این درخواست فتح الله زاده اعلام کرد که خودش به خوبی به این موضوع واقف است و نمی خواهد تیمش بی دلیل دچار تشویش و نگرانی بشود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس