کد خبر 1456113
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
اوپو

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی OPPO A۷۸ ۵G با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ و نمایشگر و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عرضه شد.

به گزارش مشرق، گوشی OPPO A۷۸ ۵G که به‌تازگی در هند عرضه شد، دارای نمایشگر ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است، حسگر اثرانگشت آن نیز در لبه کناری آن قرار گرفته است.

این محصول از تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ بهره می‌برد و با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR۴x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS ۲.۲ همراه شده است. انرژی مورد نیاز گوشی OPPO A۷۸ ۵G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۳۳ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند، به‌طوری‌که شرکت سازنده ادعا می‌کند که این محصول در عرض ۶۷ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود.

گوشی OPPO A۷۸ ۵G عرضه شد +عکس

گوشی OPPO A۷۸ ۵G با استفاده از رابط کاربری ColorOS ۱۳ مبتنی بر Android ۱۳ OS اجرا می‌شود. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی OPPO A۷۸ ۵G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود؛ یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

دوربین سلفی مورد استفاده در این گوشی نیز از حسگر هشت مگاپیکسلی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های گوشی ذکر شده می‌توان به سیستم خنک‌کننده چندگانه برای دفع گرما، تشخیص چهره، بلندگوهای استریو دوگانه، دو سیم‌کارت، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۱، GPS، پورت USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

گوشی OPPO A۷۸ ۵G با قیمت ۲۳۳ دلار از هجدهم ژانویه در کشور هند عرضه خواهد شد. این محصول در رنگ‌های مشکی و آبی در دسترس قرار می‌گیرند.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس