.

مسئولان باشگاه صنعت نفت‌آبادان به‌دنبال جذب آقای گل فصل گذشته لیگ برتر هستند اما یک تیم لیگ برتری دیگر نیز درصدد های‌جک مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان برآمده و باید دید در این رقابت کدام تیم برنده می شود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در شرایطی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران را به پایان برد که شاگردان ادسون تاوارس تنها با کسب ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم ایستادند تا مدیران این تیم نفتی در صدد تقویت تیم خود برای نیم‌فصل دوم باشند.

در روزهای گذشته مدیران صنعت‌نفت به دنبال جذب یک مهاجم و یک مدافع برای تقویت تیم خود بودند و از گادوین منشا به عنوان گزینه‌ مد نظر این باشگاه نام برده می‌شد اما خبر می‌رسد که یک باشگاه دیگری لیگ برتری نیز روی مهاجم نیجریه‌ای‌ مس نظر مثبت داشته و با توجه به وضعیت مالی بهتر این باشگاه، این امکان وجود دارد که منشا به جای مسافرت به جنوب، راهی شمال کشور شود.

منشا که در فصل گذشته با ۱۴ گل عنوان آقای گلی لیگ را از آن خود کرده بود، در رقابت‌های این فصل عملکرد موفقی را از خود نشان نداده و درصدد است تا در تیمی دیگر شانس خود را امتحان کند.

از سویی دیگر از باشگاه نفت مسجد سلیمان خبر می‌رسد حسن بیت سعید مشکلی برای بازی در دربی حساس خوزستان ندارد و می‌تواند این تیم را در بازی با فولاد در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر همراهی کند،. دیداری که قرار است روز جمعه ۳۰ دی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه برگزار شود.

همچنین تاوارس می‌تواند از سباستین پیریز، بازیکن اروگوئه‌ای و همچنین مهره عراقی خود هم در این دیدار بهره ببرد. طی روزهای گذشته و با توافقات صورت گرفته، میرهادی میرجوان، مهاجم صنعت‌نفت آبادان که در ابتدای فصل جذب این تیم شده بود، از ترکیب نفتی‌ها جدا شد،. حسین پورامینی، هافبک دفاعی این تیم نیز در پی توافق با مسئولان صنعت نفت، ادامه نیم فصل را در تیمی دیگر توپ خواهد زد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که یکی از قعرنشینان جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر است، میزبان فولاد خوزستان رده هفتمی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس