امیر صباحی‌فرد: باور 373 به صورت عملیاتی در چرخه پدافندی حاضر است/ قدرت مطلق پدافند هوایی جهان هستیم

سامانه رادار بومی بینا در سایت بم با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش مشرق، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در سایت راداری بم، توان عملیاتی این یگان پدافندی را که به تازگی جانمایی شده و در این منطقه گسترش یافته، مورد ارزیابی قرار داد. در این بازدید سامانه راداری بومی بینا و چند طرح دیگر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امیر صباحی‌فرد در حاشیه این بازدید گفت: رادار بینا که کاملا بومی و ایرانی بوده و به دست دانشمندان و متخصصان کشورمان و متناسب با شرایط جغرافیایی و محیطی ایران ساخته شده است. این سامانه به جهت تکمیل پوشش راداری در جنوب‌شرق کشور وارد چرخه یکپارچه پدافند هوایی شده است، موجب افزایش توان رزم نیروی پدافند هوایی خواهد شد و پوشش راداری منطقه پدافند هوایی جنوب‌شرق کشور را ارتقا می‌دهد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان این سایت راداری، نیروی پدافند هوایی را جزو یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ارکان امنیت کشور عنوان کرد و افزود: امروز پدافند هوایی با چشمانی بیدار و هوشیاری کامل در حال رصد تحرکات احتمالی دشمن است.

امیر صباحی‌فرد ضمن ابراز خرسندی از دیدار فرماندهان و کارکنان مستقر در سایت رادار بم افزود: نیروی پدافند هوایی ارتش به عنوان خط مقدم دفاع هوایی کشور با بهره‌گیری از کارکنان متخصص و متعهد همواره سعی در ارتقاء امنیت هوایی کشور دارد تا به یاری پروردگار گزندی از جانب بدخواهان و دشمنان به این مرز و بوم وارد نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    6 0
    سلام و درود بسیار فراوان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس