کد خبر 1456362
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
لغو قرارداد دختر عضو شورا به دلیل نوع استخدام

چمران با اشاره به اینکه میزان دریافتی خود به عنوان ریاست شورا حدود ۱۸ میلیون تومان و حدود ۲۰ میلیون تومان است، گفت: ما در جهت قناعت در این دوره حتی برای اعضای شورا لپ تاب و ماشین خریداری نکردیم.

به گزارش مشرق، مهدی چمران، روز چهارشنبه در حاشیه نشست خبری در خصوص بررسی موضوع انتشار فیش حقوقی رئیس دفتر یکی از اعضای شورای شهر تهران، افزود: اعلام شده که این موضوع رسیدگی شود.

وی ادامه داد: رسیدگی خواهیم کرد و گفته‌ایم که فیش را بیاورند تا جزئیات را بررسی کنیم تا متوجه شویم چگونه به این مبلغ رسیده و چه میزان از آن معوقه بوده است.

چمران افزود: البته در حال حاضر این فرد لغو قرارداد شده و علت اصلی دلیل نوع استخدام بوده که نباید این کار انجام می‌شده است.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی در خصوص برگشت مبالغ اخذ شده، گفت: در خصوص برگرداندن حقوق‌ها یا مبالغ، سیستم‌های نظارتی باید تصمیم بگیرند. البته نظر من برگرداندن مبالغ است.

وی با اشاره به حقوق اعضای شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر حقوق ندارند بلکه حق‌الجلسه می‌گیرند که این حق‌الجلسه بر اساس قانون توسط وزارت کشور به شورای عالی استان‌ها ارائه می‌شود و شورای عالی به تمام کشور و تهران این حق‌الجلسه را اعلام می‌کند.

چمران با اشاره به اینکه میزان دریافتی خود به عنوان ریاست شورا حدود ۱۸ میلیون تومان و حدود ۲۰ میلیون تومان است، گفت: ما در جهت قناعت در این دوره حتی برای اعضای شورا لپ تاب و ماشین خریداری نکردیم. علی رغم افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارکنان امسال بودجه شورا نسبت به سال قبل تنها هفت درصد اضافه شده است. به این ترتیب ما با کمال قناعت کار را به پیش می‌بریم.

وی ادامه داد: هر یک از اعضای شورا وقتی یک نفر را با خود می‌آورند این کار را می‌توانند انجام دهند. به این صورت که یک نفر به عنوان مشاور و یا منشی و رئیس دفتر می‌توانند با خود بیاورند به شرط آنکه این فرد استخدام نمی‌شود و در پایان کار خود با خود عضو می‌رود. البته برخی از اعضا نیز در تمام سال‌هایی که حضور دارند برای مشاور یا رئیس دفتر خود از پرسنل شهرداری که سابقه و توانایی لازم را دارند استفاده می‌کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    1 0
    موقع لیست بستن باید از کسانی که وارد لیست می کنید تعهد بگیرید اینجوری به بیت المال حمله نکنند و اگر خطا کردند استعفا بدهند و با آبروی جمع که دنبال خدمت به مردم و کشور هستند بازی نکنند
  • ناشناس JP ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    1 2
    فکر کنم با 81 سال سن باید بازنشسته شد و جا برای جوانترها باز بشه .اینم یک نوع قناعت محسوب میشه
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    1 0
    دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو؟
  • ... IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    1 0
    در کتاب عبید زاکانی مترادف کلمه قناعت = 33 میلیون حقوق
  • جانباز جنگ IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    1 0
    آره از حقوق ۳۳ میلیونی یک دختر ۲۰ ساله دانشجو مشخص است خواهشن ماله نکشید
  • حمید IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    1 0
    اخی طفلکی ها با کمال غناعت ماهی ۲۰ میلیوم سر میکنن.معلوم نیست درامدش چقدر ه که ۲۰ میلیون براش کمال غناعته. شوراها رو جمع کنید پول ذخیره شده رو به زخم مردم بزنید .کار شوراها رو ارگان های دیگر هم میتونن انجام بدن بدون هزینه اضافی
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    1 0
    ما در جهت قناعت در این دوره حتی برای اعضای شورا لپ تاب و ماشین خریداری نکردیم. آخی، ناراحت شدم!
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    0 0
    در بسیاری از کشورها حتی ثروتمندترین کشورها ، برای شورای شهر حقوق نمیدن و نمیگیرن بد نیست شماها که از غرب تقلید م یکنید از این چیزها هم تقلید کنید و منت هم سر مردم نگذارید برید ببینید حقوق پرداختی بهزیستی و کمیته امداد به مددجویان چقدره بعدش اظهار نظر کنید و سر مردم منت بگذارید
  • علی افصحی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    1 0
    آقای چمران هر کاری می خواهید بکنید با هر نامی با نام اصول گرایی یا اصلاح طلبی و هر نام دیگری ولی حق ندارید اصول ارزشمند و وحیانی چون قناعت را به ابتذال بکشید. قناعت این رویکرد قانونی تکاثر نیست قناعت تجسمش زندگی طلبگی دکتر عباس شیبانی است خجالت بکشید و حداقل هر میلیونی می خواهید از هر جایی بگیرید آن هم قانونی!قانونی که شیخین منحرف انقلاب !پایه ریزی کردند تا مانور تجمل راه افتاده و سبک زندگی امام خامنه‌ای مورد ریشخند قرار گیرد.شاه گرفت و خورد و برد و مرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس