ماجرای عجیب دروازه‌بان‌های استقلال و اصفهان؛ رضایی در مسیر طالب‌لو و حسینی

با مصدومیت سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان استقلال، علیرضا رضایی این فرصت را دارد تا برای اولین بار در لیگ بیست و دوم سنگربان آبی‌ها باشد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران باید در چارچوب هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فردا (پنجشنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان باید به مصاف یکدیگر بروند و حساس‌ترین بازی هفته را به انجام برسانند.

سید حسین حسینی، دروازه‌بان اصلی و کاپیتان استقلال به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این مسابقه نیست و نمی‌توان درون دروازه قرار بگیرد. این یعنی علیرضا رضایی، سنگربان جوان آبی‌پوشان که در زمان فرهاد مجیدی کم و بیش در میدان حضور پیدا می‌کرد باید به جای حسینی به دروازه‌ بیاید و برای اولین مرتبه در این فصل فیکس شود.

ورزشگاه نقش جهان همواره برای گلرهای استقلال استادیوم خاصی بوده است. در فصل ۱۳۸۳-۱۳۸۲، وحید طالب‌لوی جوان با دستور امیر قلعه‌نویی و جلوتر از گلرهای نامی آبی‌پوشان محافظت از دروازه‌ی استقلال را به عهده گرفت و مرد اول میدان شد. او مقابل حملات میزبان ایستادگی کرد تا بازی با نتیجه‌ی صفر بر صفر تمام شود. طالب‌لو بعد از این بازی تبدیل به گلر اصلی استقلال شد و سال‌ها برای این تیم بازی کرد و به بازوبند کاپیتانی و پیراهن تیم ملی رسید.

پنجم دی‌ماه ۱۳۹۵ نوبت به سیدحسین حسینی رسید تا خودی نشان دهد. او با صلاحدید علیرضا منصوریان گلر استقلال در اصفهان و دیدار برابر سپاهان شد و علی‌رغم اینکه یک گل خورد، با واکنش‌های فوق‌العاده‌اش تبدیل به دروازه‌بان اصلی استقلال شد و بعد از آن روزهای درخشانش از راه رسید.

حالا پس از حدود ۶ سال نوبت به علیرضا رضایی رسیده است. او در لیگ بیست و یکم و در جام حذفی فصل پیش چند بار در درون دروازه‌ی استقلال ایستاد و نشان داد استعداد فوق‌العاده‌ای دارد. او حالا باید برای اولین بار زیر نظر ساپینتو گلر استقلال باشد و شاید در روزهایی که حسینی از آمادگی و فرم خوبش به دور است بتواند کاری بزرگ را انجام دهد و مسیر طالب‌لو و حسینی را در اصفهان ادامه دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس