کد خبر 1456599
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
تارتار: پرسپولیس نیاز به تعریف و تمجید من ندارد/ می‌خواهیم دست پر ورزشگاه آزادی را ترک کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بر این عقیده است که تیمش در این فصل مقابل مدعیان خوب عمل کرده و فردا هم مقابل پرسپولیس سرشار از انگیزه هستند و می‌خواهند ورزشگاه آزادی را دست پر ترک کنند.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره بازی فردای تیمش مقابل پرسپولیس گفت: این هفته با یک تیم بزرگ و مدعی بازی داریم، پرسپولیس نیاز به تعریف و تمجید من ندارد و در چند سال گذشته واقعا فوق‌العاده و یک تیم بسیار باثبات بودند و تغییرات کمی هم داشتند، هر سال تقویت شدند و این شرایط کار ما را سخت می‌کند. ما سرشار از انگیزه هستیم و بازیکنان ما مصمم هستند که حتی در ورزشگاه آزادی هم پرسپولیس را تحت فشار قرار دهند، این توانایی را داریم و می‌توانیم یک بازی خیلی خوب را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن امسال در برابر تیم‌های مدعی بسیار خوب عمل کرده است. بازیکنان ما در طول هفته تمرینات خوبی داشتند و سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کنیم و امیدوارم که فردا هم روز خوب بچه‌های ما باشد و بتوانیم دست پر آزادی را ترک کنیم و هواداران‌مان را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه مقابل پرسپولیس بازیکن محروم یا مصدومی دارد؟ خاطرنشان کرد: بازیکن محروم ما صادق صادقی هست، چند نفری هم در نیم‌فصل از جمع ما جدا شدند که جا دارد که از زحمات آنها تشکر کنم و چند نفری هم به تیم ما اضافه شدند و اگر مشکلات آنها مرتفع شود می‌توانند در بازی فردا به ما کمک کنند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس