کد خبر 1456608
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
کارشکنی فرانسوی‌ها؛ روادید کاراته‌کاها صادر نشد!

کاراته‌کاهای ایرانی اعزامی به مسابقات اوپن پاریس به دلیل عدم حضور روادید از سوی سفارت فرانسه فرصت حضور در این مسابقات را از دست دادند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که مسابقات اوپن پاریس از امروز پنجشنبه ۲۹ دی ماه به میزبانی فرانسه آغاز شده است که کاراته‌کاهای اعزامی به این رقابت‌ها به دلیل عدم حضور روادید از سوی سفارت این کشور فرصت حضور در این مسابقات را از دست دادند.

سجاد گنج‌زاده، مهدی خدابخشی و صالح اباذری سه کاراته‌کای کشورمان هستند که به دلیل داشتن ویزای مولتی راهی فرانسه شدند اما بهمن عسگری، محمود و مرتضی نعمتی، ابراهیم حسن بیگی، علی صفدری، مهدی شهگل، گلشن اسدی، علی‌اصغر آسیاولی، مهدی‌زاده کاراته‌کای ایرانی هستند که قصد شرکت کردن در مسابقات اوپن فرانسه را داشتند که با کارشکنی سفارت فرانسه فرصت حضور در این رقابت‌ها را از دست دادند.

لازم به ذکر است دو سال است که فرانسه دیگر لیگ‌های جهانی را برگزار نمی‌کند و مثل گذشته مسابقات اوپن پاریس را برگزار می‌کند. نفرات اعزامی به این مسابقات به صورت شخصی برای حفظ آمادگی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند و اعزام‌ها به صورت تیم ملی نیست.

سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی بزرگسالان، علی کتیرایی سرمربی تیم ملی امیدها و حسن روحانی از قهرمانان سابق نیز برای حضور در این رقابت‌ها به دلیل عدم دریافت روادید فرصت حضور در مسابقات را از دست دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    6 0
    مگه نمیدونی فرانسوی ها با دوست جون جونیشون یعنی انگلیس این روزا در غم و ماتم و اندوه به سر میبرن و از ایرانی ها به خاطر اعدام ابرجاسوس ایران علیرضا اکبری ضربه بدی خورده بودن و .خوب سوخته بودن. زورشون گرفته بود خدا را شکر
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 0
    در این روزهای پر اضطراب و دشمنی و توطئه گری علنی غرب علیه ایران چرا منتظر میمانید ک خود دشمن زهر کینه و عقده خودشان را علیه ما بریزن و از حضور بازیکنان کارشکنی و امتناع کنند؟؟!! وقتیکه میشه خودتون قبل از اینکه دشمن مانع از حضورشان شود خودتان از اعزام شدنشان ب کشورای ک باایران دشمنی دارند مانع و جلوگیری کنید....!!!؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس