بازی دوستانه اسطوره‌ها با 9 گل/ مسی برنده آخرین تقابل احتمالی با رونالدو

آخرین تقابل احمالی رونالدو و مسی در بازی منتخب النصر- الهلال و پاری سن ژرمن با برتری یاران مسی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، دیدار دوستانه تیم‌های منتخب النصر - الهلال عربستان و پاری سن ژرمن زا ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض آغاز شد.

در این بازی که از آن به عنوان آخرین تقابل احتمالی رونالدو و مسی هم یاد می‌شد پاریسی‌ها در ابتدای بازی و دقیقه ۳ توسط مسی پیش افتادند، اما کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم منتخب پنالتی که روی خودش شده بود را در دقیقه ۳۴ وارد دروازه ناواس کرد تا حساب کار یک بر یک شود.

پاریسی ها در ادامه صاحب چند موقعیت شدند که یکی از آنها با پاس تماشایی نیمار و توسط مارکینیوش در دقیقه ۴۳ به گل تبدیل شد.

در وقت‌های اضافه بود که نیمار می‌توانست از فرصت پنالتی که برایش پیش آمده بود استفاده کند که محمد العویس دروازه بان حریف آن را مهار کرد. در ششمین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه اول بود که رونالدو پس از ضربه سری که به تیر دوازه پاریس برخورد کرد در ادامه پس از اشتباه راموس توپ را وارد دروازه یاران مسی کرد تا جدال دو تیم در نیمه اول با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.

بازی دوستانه اسطوره‌ها با ۹ گل/ مسی برنده آخرین تقابل احتمالی با رونالدو

خوان برنات از پاری‌سن‌ژرمن در دقیقه ۴۰ از زمین مسابقه اخراج شد.

نیمه دوم هم پر گل بود. سرخیو راموس دقیقه ۵۴ برای پاری سن ژرمن گلزنی کرد، اما ۲ دقیقه بعد جانگ هیونگ‌سو پاسخ داد تا حساب کار ۳ بر ۳ شود.

در ادامه پنالتی که مسی گرفته بود را امباپه دقیقه ۶۰ وارد دروازه منتخب ریاض کرد. پس از این گل تعویض‌های پیاپی را دو تیم انجام دادند و رونالدو، مسی، نیمار و امباپه از زمین بازی خارج شدند تا کمی از هیجان بازی کاسته شود.

اکیتیکه که در نیمه دوم به میدان آمده بود گل پنجم را در دقیقه ۷۸ برای پاری سن ژرمن به ثمر رساند.

بازی دوستانه اسطوره‌ها با ۹ گل/ مسی برنده آخرین تقابل احتمالی با رونالدو

در وقت‌های اضافه بود که اندرسون تالیسکا گل چهارم را برای منتخب ریاض به ثمر رساند تا در پایان حساب کار ۵ بر ۴ به سود پاریسی‌ها به پایان برسد.

در پایان مسابقه رونالدو که ۲ گل را در این بازی به ثمر رسانده بود، بهترین بازیکن زمین شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس