کد خبر 1456937
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
آیت الله سبحانی عزادار شد

آیت الله سبحانی از مراجع تقلید بدلیل درگذشت همسر مکرمه‌اش عزادار شد.

به گزارش مشرق، بانوی مؤمنه حاجیه خانم مخترع همسر آیت الله جعفر سبحانی مرجع تقلید شیعیان دارفانی را وداع گفت.

مراسم تشییع آن مرحومه روز یکشنبه ۲ بهمن ساعت ۱۰ صبح، از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

مجلس ختم آن مرحومه همان روز پس از نماز مغرب و عشاء در دفتر آیت الله سبحانی واقع در ابتدای خیابان شهدا برگزار می‌شود.

مجلس ختم برای بانوان نیز عصر یکشنب بعد از نماز مغرب و عشا واقع در حسینیه شهدا، واقع در خیابان شهدا برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    2 0
    عرض تسلیت محضر مرجع بزرگوار. خداوند روح آن مرحومه را شاد و به بازماندگان، صبر عطا فرماید.
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    2 0
    خدا رحمتشون کنه. من چند بار بیت ایشون نماز جماعت خوندم. یه بار بعد از نماز، سریع تشریف بردن. فکر کنم (آن گونه که در خاطرم مونده) همسر بزرگوار ایشان بیمار بودند. خدا رحمتشان کند و با خوبان محشور بشن. ‌اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.
  • علی افصحی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    2 0
    از جمله مجاهدان همیشه در صحنه، اما به شدت گمنام، همسران علما و مراجع تقلیدند. این زنان زهرایی ده ها سال با زندگی طلبگی علما و مراجع، خود را تطبیق داده و با هنر فاخر خانه داری، هم برای آینده اسلام و مسلمین فرزندان مطهر و عالم تربیت کرده و هم در کنار علما در جهاد علمی این بزرگواران مشارکت جدی می کنند. آیت الله سبحانی در کنار آیت الله مکارم و ...از نسل سوم حوزه علمیه به شمار می آیند که نقش های بسیار معجزه آسایی در روند انقلاب از صدور بیانیه تا تبعید و زندان را تجربه کرده، شکل گیری نهادهای جمهوری اسلامی عزیز و پرورش نیروی انسانی فاضل برای خدمت در نهادها و مهم تر دست به قلم بودن و خلق آثار مکتوب کم نظیر در جهان تشیع و... بودند. در همه این جهاد مستمر آیات عظام، همسران این عزیزان بودند که زمینه جهاد علما را فراهم می آوردند. برای احترام به این مرحومه مغفوره ضمن عرض تسلیت به حضور آیت الله سبحانی، برای آن مرحومه طلب غفران و به روح مطهره اش صلوات می فرستیم.
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    2 0
    روح همسر گرامی این عالم بزرگ، شاد و با حضرت زهرا سلام الله علیها محشور باد و همچنین خداوند متعال به این عالم برجسته صبر جمیل و اجر عظیم عنایت فرموده و عمر با برکت این عالم عامل، مستدام باشد، ان شاء الله.
  • کاریان IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    3 0
    زن پاکی که چنین مرد روشن بین و خداترسی را پشتیبانی کرده، به حق، جایگاهش بهشت برین است. به لطف خدا امیدواریم که عروجش، زمین را از وجود چنین زنانی خالی نکند و برویند زنان استوار و هشیار و باهوش و دانا و توانا و خداشناسی همچون او.
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    3 0
    خداوند رحمتشان کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس