کد خبر 1456943
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
بیرانوند:‌ چهار روز قبل از بازی با ذوب‌آهن تمرین نداشتم/ هیچ‌کسی با من تماس نگرفته است

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ شما می‌دانستید من سه چهار روز قبل از بازی با ذوب‌آهن اصلا با تیم تمرین نکردم؟ این نشان می‌دهد این تیم چقدر بزرگ است و دیگر اخبار درونی پخش نمی‌شود

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر ذوب آهن اظهار داشت: این برد را به هواداران بزرگ پرسپولیس تبریک می‌گویم. برد خیلی خوبی بود. همیشه وقتی بازی آخر لیگ را خوب تمام کنی باید بازی اول را هم برای قهرمانی خوب شروع کنید.

وی ادامه داد:‌ ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی بود و بازی سختی داشتیم. نیمه اول از ما بهتر بازی کردند و چند موقعیت داشتند اما در نیمه دوم بهتر شدیم و موقعیت‌های بهتری داشتیم و می‌توانستیم حداقل دو سه گل بزنیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص اینکه به بازیکنان خود آگاهی محیطی می‌دهد و برخی اوقات بر سر آن‌ها فریاد می‌زند، گفت: بچه‌ها لطف دارند و همین که چیزی به من نمی‌گویند از بزرگی‌شان است. من به عنوان دروازه‌بان وظیفه‌ام است تا به عنوان آخرین نفر صحبت کنم تا بهتر جایگیری کنند.

بیشتر بخوانید:

پنالتی پرسپولیس مقابل ذوب آهن سوخت؟

بیرانوند اظهار داشت: شاید سورپرایز شوید. شما می‌دانستید من سه چهار روز قبل از بازی با ذوب‌آهن اصلا با تیم تمرین نکردم؟ این نشان می‌دهد این تیم چقدر بزرگ است و دیگر مثل قبل خبرهای درون‌تیمی به بیرون درز پیدا نمی‌کند. یک ویروسی سراغم آمده بود و در خانه استراحت می‌کردم و چهار روز پیش بچه‌ها نبودم.

وی در مورد شایعه پیشنهاد جدیدش گفت: این خبرها حاشیه است و هیچ کسی با من تماسی نگرفته است.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد این خبر که بازی‌های لیگ با تماشاگر می‌شود عنوان کرد:‌ ما از خدایمان است. موقع گرم کردن گفتم تا الان همه بازی‌ها را مثل بازی دوستانه دیدم و اصلا لذت نبردم. مهدی تاج تا حالا سه بار است که گفته هوادار می‌آید اما در رختکن به ما گفتند از هفته دوم نیم‌فصل هواداران می‌آیند. واقعا جای آن‌ها خالی است و امیدوارم هر طور که شده بیایند تا ما لذت ببریم.

بیرانوند در مورد جدایی سیامک نعمتی و حامد پاکدل گفت:‌ سیامک بازیکن بزرگی بوده و دو فینال آسیا را پشت سر گذاشته است. جای او خیلی خالی است اما فوتبال همین است. مطمئنم سیامک و حامد بهترین تصمیم را برای خود می‌گیرند تا برای خانواده‌شان خوب باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس