کد خبر 1456980
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
«نمایندگان» برنامه غربی‌ها در ایران!

همزمان با تحریم‌ها و تهدیدهای جدید اروپا علیه ایران که برای امتیازگیری در مذاکرات آتی انجام می‌شود اصلاح‌طلبان همین تفکر را در داخل کشور نمایندگی می‌کنند.

به گزارش مشرق، اروپا در یک حرکت صوری علیه سپاه مصوبه می‌دهد، اما به تعلیق برجام رأی مثبت نمی‌دهد. همین رفتار نشانه است که تحریم و مصوبه ضدسپاه اروپا مقدمه‌ای برای امتیازگیری بیشتر در مذاکرات هسته‌ای است. جسم برجام باید بماند و روح برجام را باید آن‌قدر تضعیف کرد که میان مرگ و زندگی آویزان باشد.

پس مذاکرات از نظر امریکا باید ادامه داشته باشد و کاملاً تعلیق نشود، اما در حدی معلق و معوق بماند که همان چیزی شود که آن‌ها می‌خواهند. اروپا نیز که به امریکا فقط یک «بله قربان!» می‌گوید. کل آشوب صهیونیسم و کاریکاتوریسم فرانسوی و وندالیسم اروپا در ایران را باید در همین بسته تحلیل کرد: «چه کنیم تا ایران امتیاز بیشتری بدهد». وگرنه غرب و اروپا مرد براندازی در ایران نیستند.

در این سو، این راهبرد غربی یک «نماینده» فعال در ایران دارد که به اصطلاح خود اروپایی‌ها برنامه آنان را در ایران «ری‌پرزنت» می‌کند! یعنی نمایندگی و بازآفرینی آن را برعهده می‌گیرد.

به همین‌خاطر همزمان با فشار غرب به ایران با ابزار تحریم بیشتر و مصوباتی شبیه مصوبه اخیر پارلمان اروپا، نمایندگان آنان در ایران شروع به بازآفرینی مسئله برجام و FATF می‌کنند و مسئولان را از عواقب به‌سرانجام نرسیدن آن‌ها می‌ترسانند. یک چرخه یا حلقه شیک که خوب می‌چرخد! یک سر آن غرب و سر دیگر آن اصلاح‌طلبان یا همان «نمایندگان برنامه‌های غربی در ایران» است.

برنامه هم بسیار ساده است و چند مرحله کوتاه دارد: «۱-غرب امتیاز بیشتری می‌خواهد-بلکه درست‌تر آنکه همه امتیاز را می‌خواهد و امتیازی نمی‌دهد- پس ۲-درست وقتی دولت ایران برای امضای توافق آماده می‌شود، دست نگه می‌دارد؛ ۳-حقوق‌بگیران انگلیسی و امریکایی شروع به آشوب و فتنه می‌کنند و آشوب در ایران به راه می‌افتد؛ ۴-اصلاح‌طلبان، سکوت یا حمایت ضمنی می‌کنند یا برخورد با آشوب را نفی می‌کنند؛

۵- غرب شروع به تحریم بیشتر و فشار بیشتر می‌کند؛ ۶- اصلاح‌طلبان فشار بیشتر غرب را به‌معنی نابودی کشور تلقی می‌کنند و خواهان امتیازدهی به غرب در توافق و مسائل پادمانی و حقوقی و حتی نظامی می‌شوند؛ ۷- اصلاح‌طلبان در ادامه شکست برجام را هم به‌رغم اطلاع از آمادگی ایران برای امضای آن به گردن ایران می‌اندازند و غرب را تبرئه می‌کنند؛

۸-همزمان اصلاح طلبان «دم» از مردم می‌زنند و به رئیس‌جمهور مردم می‌گویند «به‌نفع کشور از کار کناره بگیر» تا زمینه بازیابی جایگاه از دست رفته خود در اجتماع و بازگشت به قدرت را فراهم کنند؛ ۹-غرب با پول‌پاشی و استخدام سلبریتی‌ها زمینه حمایت از اصلاح‌طلبان را در داخل فراهم می‌کند و بالاخره ۱۰- پیام «امتیاز بیشتر بدهید تا توافق کنیم» صادر می‌شود.

این کل چرخه تکراری غرب و نمایندگان آنان در ایران است که هیچ‌گاه قرار نیست به سرانجام برسد، حتی اگر ایران همه امتیازها را بدهد. غرب سیری‌ناپذیر است، چون ماتریالیسم و امپریالیسم و کاپیتالیسم، اشباع و سیری ندارد!

علیه ایران یا خودزنی اروپا

اروپای درمانده از بحران اوکراین و درمانده‌تر از تزریق ناآرامی و نا امنی به درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران، این روزها سرگرم بررسی طرحی است که در صورت تصویب آن، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار خواهد داد. این طرح که بسیاری از صاحبنظران سیاسی از آن به عنوان کمربندی انتحاری اروپا یاد می‌کنند، اگرچه در صورت تصویب به دلایل حقوقی و فنی «الزام‌آور نیست» و جنبه «نمایشی» دارد، اما اگر مقامات اروپایی از عقلانیت در تصمیم خارج شوند و آن را فعال کنند، بدون تردید اروپا اولین قربانی تبعات ناشی از آن خواهد بود.

نکته طنز ماجرا آنجاست که این طرح با لابی منافقین به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین تروریست‌های دولتی که دستان آن‌ها به خون بیش از ۱۷ هزار شهروند ایرانی آلوده است و اکنون دولت‌های اروپایی از آن‌ها میزبانی می‌کنند، در دستور کار پارلمان اروپا قرار گرفته است. منافقینی که در حوادث پاییز امسال با همدستی دیگر گروهک‌های ضد انقلاب و البته حمایت و پشتیبانی رسانه‌ای و اطلاعاتی دولت‌های اروپایی کوشیدند، با تزریق اغتشاش و ناآرامی به درون مرزهای جمهوری اسلامی به زعم خود براندازی را رقم بزنند، اما با هوشیاری ملت ایران، محاسبات آن‌ها بازهم به خطا رفت و شکست خوردند.

طرح خودزنی پارلمان اروپا البته هنوز به تصویب نهایی نرسیده و باید تا روز دوشنبه جاری منتظر ماند. اما انتظار می‌رود در دو روز باقی مانده، اتحادیه اروپا آن‌قدر دوراندیش و هوشمند باشد که وارد بازی خطرناکی که گروهی جنگ طلب و معاند که برای آن‌ها آغاز کرده‌اند، نشود و خود را از زمین خطرناک مین‌گذاری شده، دور نگه دارد.

باج بدهید تا رستگار شوید!

این البته پایان ماجرا نیست. برخی گروه‌های داخلی همسو با غرب هم هستند که در بزنگاه‌های مختلف با توصیه به انفعال و باج دادن به غرب، راه میرزا ملکم خان‌ها و تقی‌زاده را دنبال می‌کنند. نشانه‌های این انفعال را می‌توان در مواضع مدعیان جریان اصلاح طلبی در فردای اغتشاشات مشاهده کرد.

چندی پیش «ند پرایس» سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا در گفتگو با روزنامه «اسرائیل هیوم» اعلام کرد که دولت جو بایدن چندین روش ارتباطی غیررسمی با ایران را برای طرح مسائل متعدد بین دو کشور حفظ کرده است. این دیپلمات امریکایی مسئله بازگشت دولت بایدن به توافق هسته‌ای را رد و عنوان کرد که کماکان احیای برجام با ایران در دستور کار واشنگتن نیست. همین اظهارات بهانه‌ای بود تا بار دیگر جریان غرب باور داخلی، برجام و FATF را با محوریت تحت فشار قرار دادن دولت سیزدهم به صدر رسانه‌ها بازگردانند. هفته نامه (صدا) متعلق به طیف رادیکال جریان اصلاحات در گزارشی با اشاره به توقف مذاکرات احیای برجام، چشم انداز آینده کشور را بسیار تیره و تار ترسیم کرده و با طرح این ادعا که سیاست خارجی دولت سیزدهم موجب منزوی شدن جمهوری اسلامی ایران در منطقه و بین الملل شده آورده است، شانس طلایی ایران برای بازگشت به برجام و احیای روابط با کشورهای دنیا که می‌توانست به سیاست‌های خصمانه امریکا علیه ایران پایان دهد، با روی کار آمدن دولت رئیسی از بین رفت.

محمود واعظی رئیس دفتر روحانی نیز ۲۵ دی در گفت‌وگویی با تأکید بر لزوم تصویب FATF گفت: همواره سیاست ما بر این بوده که باید موانع بر سر راه روابط خارجی و روابط اقتصاد خارجی برطرف شوند یکی از این موانع FATF است. مهدی مطهری نیا هم در روزنامه مردم سالاری ۲۱ دی ماه وجود گفتمان انقلابی را مانع توافق در برجام خوانده و می‌نویسد: اکنون در ایران دولتی انقلابی روی کار است که نمی‌تواند با امریکا توافق کند.

رسانه‌ها و فعالان اصلاح طلب در حالی رویکرد دولت سیزدهم و حاکمیت را موجب توقف مذاکره احیای برجام عنوان می‌کنند که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، امریکایی‌ها چندان مایل نیستند به برجام بازگردند و برای بازنگشتن به برجام هر بار بهانه‌ای می‌آورند، یک بار می‌گویند روسیه مانع احیای برجام است، بار دیگر ایران را مانع معرفی می‌کنند، اخیراً نیز ادعا کردند اعتراضات داخلی ایران و نقض حقوق بشر مانع توافق شده است! بر این اساس، امریکایی‌ها در پی استمرار سیاست بلاتکلیفی در قبال برجام هستند. امریکا برجام‌های دیگری هم می‌خواهد از جمله برجام پلاس و برجام ۲ یا برجام ۳ و ۴.

واکنش‌های داخلی به طرح اروپا

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور روز پنج شنبه در جلسه فوق‌العاده هیئت دولت که به منظور بررسی لایحه تشکیل سازمان بازرگانی تشکیل شد، در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا و گسترش تحریم‌ها علیه کشورمان گفت: این حرکت از روی استیصال و پس از تلاش‌های ناموفق خیابانی آن‌ها برای ضربه به مردم ایران انجام شد تا بلکه به خیال خود بتوانند ملت ایران را متوقف کنند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی هم طی سخنانی در یادواره شهدای بندرانزلی با بیان اینکه دستگاه محاسباتی اروپایی‌ها این نوبت هم اشتباه کردند گفت: در صورت قرار گرفتن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی قطعاٌ مقابله به‌مثل کرده و به شیوه کاملاً متفاوت در منطقه با اروپایی‌ها برخورد می‌کنیم. رئیس مجلس افزود: من هشدار می‌دهم در صورت نهایی شدن این تصمیم در اروپا، مجلس ایران قطعاً مقابله به‌مثل می‌کند و این کاملاً منطقی است که ما دولت‌های اروپایی را حامی تروریسم و ارتش‌های آن‌ها را در گروه تروریستی در نظر بگیریم و به شیوه کاملاً متفاوت با آن‌ها در منطقه برخورد کنیم. رئیس قوه مقننه تأکید کرد: امیدواریم اروپایی‌ها بتوانند عاقلانه تصمیم گرفته و خود را از سلطه پنهان استکبار جهانی یعنی امریکا و رژیم صهیونیستی خلاص کنند، در غیر این صورت هزینه آن را تمام و کمال پرداخت خواهند کرد.

طرح مقابله‌ای مجلس

با این حال احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از به جریان افتادن طرح اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه به عنوان سازمان تروریستی توسط امریکا در مجلس خبر داد. بر اساس این طرح؛ ماده زیر به عنوان ماده الحاقی به «قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده امریکا» مصوب ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ افزوده می‌شود. «کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا که مبادرت به اعلام نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی نمایند، کلیه نیروهای نظامی وابسته به کشورهای عضو اتحادیه و سازمان‌ها و نهادهای تحت اختیار این نیروها مشمول این قانون خواهند بود.»

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح

ستاد کل نیروهای مسلح نیز روز پنج شنبه در بیانیه‌ای اقدام مذبوحانه پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست آنچه را که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است قویاً محکوم و نسبت به عواقب آن هشدار داد.

در بخشی از این بیانیه، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهاد و مجموعه مقتدر و مردمی توصیف شده که اگر مجاهدت‌های او در محور مقاومت به فرماندهی قهرمان منطقه‌ای و بین‌المللی مبارزه با تروریسم یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی نبود، چه بسا دولت‌های اروپایی، امروز تحت سیطره و پرچم داعش بودند و سران آن به بردگی گرفته می‌شدند. این بیانیه خاطر نشان کرده است: این قبیل تصمیمات بدعت آمیز و غیر موجه که بیشتر با هدف تحت تأثیر قرار دادن دستگاه محاسباتی جمهوری اسلامی ایران طراحی و به اجرا گذاشته شده است، نخواهد توانست تمرکز تصمیم گیران جمهوری اسلامی ایران را در پیگیری منافع ملی دچار اختلال کند.

بیانیه ارتش و وزارت دفاع

ارتش جمهوری اسلامی ایران هم با صدور بیانیه‌ای، اقدام پارلمان اروپا در پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست به اصطلاح «سازمان‌های تروریستی» را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت قاطع اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا در پیشنهاد قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست خودساخته و بی اعتبار سازمان‌های تروریستی، اعلام می‌دارد که منسجم‌تر از گذشته، دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امنیت و آرامش مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی و ثبات منطقه حراست و صیانت می‌نماید.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز با انتشار بیانیه‌ای، اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه را که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است محکوم کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: آشکارترین دلیل مضحک بودن این اقدام آن است که با هدایت بزرگ‌ترین پدیدآورندگان و حمایت‌کنندگان جریان‌های تروریستی در جهان یعنی امریکای جنایتکار و صهیونیزم بین الملل شکل گرفته و ادامه‌ای بر خطاهای محاسباتی اروپا در حمایت از اغتشاشگران، براندازان و حتی منافقان روسیاهی است که روزگاری در فهرست تروریست‌های اروپا قرار داشتند.

منبع : روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    30 4
    لعنت خدا بر منافقان و جاسوسان و اصلاح طلبان خائن. روسیاهی ذغال بزودی نزدیکه
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      مشرق پوئن مثبت را هرچی زدیم کار نمی کرد
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      مثبت
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      پوئن مثبت
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      1 0
      چرا این حزب باد منحل نمی کنید اصلاح طلبانبه مثابه همون مثل معروف هستند رفیق دزد و شریک غافله
    • SE ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      فقط بمب اتم پایان امتیاز دهی است که حتی ساده لوحان بزدل و ابله و ظریفها و روحانی ها و اصحالاتچی ها هم نتوانند باج بدهند
    • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      1 0
      برای این که به خیانت اصلاح طلبان تهوع آور بهتر و بیشر پی ببرید، کتاب در خدمت و خیانت روشنفکران مرحوم جلال آل احمد را بخوانید!!!!
    • SE ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      1 0
      چندین اکبری دیگه بین اصلاحطلبان مشغول هستند؟ برای اینکه دیگر اسیر خیانت اصلاحطلبان که حاضر به اصلاح خود نیسنتد نخوریم که متن توافق نخوانده را امضا نکنند نباید اصلاحطلبان اجازه داشته باشند که در مصدر امور تصمیم گیری کلان کشور قرار بگیرند چون جز خرابکاری و خیانت کاری بلد نیستند
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      1 0
      نتاینیاهو: اصلاحطلبها سرمایه اسراییل در ایران هستند.
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    تاوقتی کارمندان استکبار در ایران محاکمه نشوند وضع همین است تاکی باید با این منافقین نفوذی مدارا و مماشات کرد ؟؟؟ ما مردم خواهان محکمه و مجازات این مزدوران هستیم
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    8 0
    خدالعنت کند گروهک معانداصلاح طلب را.اینها جاسوس خائن و وطن فروشند
  • خسرو IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    برجام خیلی وقت است مرده و تا اصلاح طلبان امید آمریکا و غرب باشند به بهانه این جنازه با بالا بردن دلار و افزودن بر تورم مردم را روز بروز بیشتر تحت فشار قرار میدهند و بر ثروت اصلاح طلبان و عوامل آنها در بازار و وزارتخانه ها می افزاید و آنها را راضی به همکاری با دشمن برای تخریب هر دولتی که در خط آنها نیست تشویق مینماید خدا لعنت کند این قوم ظالم را که سه دهه بر اقتصاد این کشور سوار بودند و خوردند و بردند و حال هم نوبت به فرزندان و نوه های آنها رسیده که عادت به زندگی لاکچری دارند و تا این مملکت را نابود نکنند و به دست صهیونیستها که گفتند پیاده نظام ما هستند نسپارند ول کن نیستند پس باید نابود شوند تا کشور آباد شود
  • جعفر تیموری IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    به نظر من روسای اصلاح طلبان را برای یکبار محاکمه کنند
  • IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    حتی یک ثانیه فکر کردن به برجام و رفع تحریم و دل بستن به امضای جان کری و اینستکس حماقت محض و خالص است. تحریم بی خاصیت خواهد شد مگر کدخداپرستان به آن خاصیت بدهند
  • US ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    نکته طنز ماجرا آنجاست که این طرح با لابی منافقین به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین تروریست‌های که دستان آن‌ها به خون بیش از ۱۷ هزار شهروند ایرانی آلوده اس
  • IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    اگر تهدید شدید نکنیم والله اونها جلوتر میان. اعلام رسمی کنید اگر بخوام این طرح کثیف رو تصویب کنند به تمام منافع کشورهای رأی دهنده در تمام نقاط دنیا ضربه خواهیم زد
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    «نمایندگان» برنامه شرقی ها اونوقت خوبند؟
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    کسانی که باغرب جنایتکارملعون همراهی میکنندازشیطان بدترندهمان کسانی که هشت سال ایران را متوقف واثارش برای همه اشکاراست همان هایی که هشت سال بدستوراروپایی های فریب کاروشیطان ملت ایران را به این روزانداختن این یک واقعیت انکارناپذیراست هشت سال مردم را باوعده پوچ وفریب جنایتکارغرب ضدایران حقانیت ومقتدرتمام تاسبسات وکارخانه جات ووو...تعطیل وحتی درلحظات پایانی هشت سال فراموش نشدنی تحمیلی درسدد وعده ای ازشیطان بودندکه هرگزعملی نشدبلکه سراب بودوامروز افسوس واشتباه هشت سال انتظارپوچ وفریب غرب که برای عموم مردم اشکارشده ولی بعضیا مثل اینکه درس نمیگرندولی مردم این جماعت باندوگروه رابرای همیشه مردود وهرگزمردم به هیچ وجه به این افرادوگروه نابودکننده کشوروعامل اصلی تمام گرفتاریها هیچ نظرمثبتی نخواهندداشت وتکرارنخواهدشدوبهتره بیش ازاین درنظرمردم پلیدترنشوندکه عواقب خوبی نخواهدداشت نه مردم ایران باعلم ودانش وتفکراست خودفریبی غربگدای رسوا حبابی خیالی وبی ارزش وپایان داده شده ودست وپازدن بیهوده ست
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    مثل مذاکرات صلح دولت غاصب اسراییل با فلسطین که هیچ وقت به نتیجه نرسیده
  • علی افصحی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    همه این خباثت های دشمن و پادوهای مشتهر به اصلاح طلبان فاسد و آمریکایی که دو وظیفه بسیار مهم را بر عهده دارند اول بزک کردن غرب وحشی و دوم زمینه سازی برای امتیاز دهی نجومی به دشمن بدون هیچ دستاوردی از فتنه گری تا پرهیز دادن نظام اسلامی از برخورد با فتنه گران همسو با اصلاحات آمریکایی! تنها شیونه نامه مبارزه بادشمن غدار غرب وحشی و دنباله های رشوه گیر اصلاح طلبشان قرآن مجید است. قرآن برای مومنان تشریح می کند که همواره دنباله های دشمن دست به بزرگنمایی دشمن زده و تلاش در خرد نمودن اراده های فولادین انقلابیون را دارند آیه صد وهفتاد و سه آل عمران « الذین قال لهم الناس ان الناس قد جمعوا لکم فاخشوهم مومنان انقلابی کسانی اند که وقتی دنباله های رشوه گیر دشمن به آن ها می گویند همه غرب وحشی علیه شما متحد شده اند ! پس بترسید و برای در امان بودن امتیاز دهید «فزادهم ایمان و قالوا حسبناالله و نعم الوکیل اما در مقابل، انقلابیون ایمانشان به اهداف والای خود افزونتر شده و یک صدا می گویند الله برای ما کافی است او مدافع بسیار عالی ای است» وقتی انقلاب با هدایت ولی فقیه خردمند پویا و استوار در پی اهداف والای خود شتابان در حرکت است نیرنگ دشمن و هراس افکنی اصلاح طلبان فاسد راه به جایی نمی برد. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • حسین IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    اصلاح طلب ها تبدیل به پیتده نظام امریکا در ایران شده اند ،مراقب اظهار نظرهای افرادی چون فلاحت پبشه،علی مطهری،پزشکیان،جواد ظریف،صادق زیبا کلام و عیسی کلانتری باشید.
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    این افسادطلبان یک پرچم در دست دارند ، که تمامی حرکاتشون زیر همان پرچم است که معنی و محتوا پیدا میکند . و آن پرچم بی غیرتی ست . بی غیرتی در تمامی امور . آیا کسی از اینان طی سی سال اخیر بوی غیرت استنشاغ کرده؟!
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • سعید IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 0
    تخصص این جماعت فتنه گر و مکار ، گل آلود کردن آب و گرفتن ماهی از آن است .
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    0 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس