مراسم بزرگداشت رئیس سابق فدراسیون والیبال در حزب موتلفه/ بادامچیان: یزدانی‌خرم ورزش را با مبانی ارزشی تلفیق کرد

همزمان با اولین سالگرد درگذشت شادروان محمدرضا یزدانی‌خرم و به همت اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی، طی مراسم ویژه‌ای از خدمات و تلاش‌های بی بدیل این مدیر ارزشمدار ورزش کشور قدردانی شد.

به گزارش مشرق، همزمان با اولین سالگرد درگذشت شادروان محمدرضا یزدانی خرم و به همت اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی، طی مراسم ویژه ای از خدمات و تلاش های بی بدیل این مدیر ارزشمدار ورزش کشور قدردانی شد.

در این مراسم که علاوه بر اعضای کارگروه ورزش جمعی از مسئولین، کارشناسان و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند ابتدا اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی طی سخنانی از یزدانی خرم به عنوان مدیری ارزشی یاد کرد که توانست طی دوران خدمت پر افتخار خود در عرصه ورزش، معیارهای آیینی و دینی را بیش از پیش ترویج کند. او مدیری تلاشگر، مدبر، جدی، متعهد و معتقد به مبانی دینی بود و در سایه همین صفات پسندیده افتخارات فراوانی برای ورزش کشور به دست آورد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: ورزش برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است و در مبانی دینی نیز بر سلامتی روح و جسم افراد جامعه تاکید فراوان شده است. پس از استقرار جمهوری اسلامی دیدار امام با ورزشکاران از جمله اولین دیدارهای بنیانگزار انقلاب با اقشار مختلف بودکه طی آن یک روز به یاد ماندنی و فراموش نشدنی رقم خورد.

مدیری که ورزش را با مبانی ارزشی تلفیق کرد

وی ادامه داد: ورزش ما طی دوران پس از انقلاب فراز و نشیب هایی را سپری کرده و موفقیت های بسیاری در عرصه قهرمانی کسب کرده ایم اما در بحث انطباق این مقوله با مبانی دینی توفیق مورد انتظار حاصل نشده است البته نمی توان منکر موفقیت های بزرگانی چون یزدانی خرم در این رهگذر شد. او از جمله مدیران موفق و کار آمدی بود که توانست ورزش را با ارزش تلفیق کند. خداوند به ایشان توفیق داد تا با همین شیوه نگاه تحولات اساسی در حوزه فعالیت خود ایجاد کند.

بادامچیان خاطرنشان کرد: یزدانی خرم همواره در جهت خدمت به مردم، انقلاب و ورزش استوار و ثابت قدم بود بطوری که وقتی ورزش از خدمات ایشان بی بهره ماند، ایده خود جهت راه اندازی کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی را با ما در میان گذاشت و چون از سابقه فعالیت های مفید و موثر وی اطلاع داشتیم بی درنگ با تشکیل کارگروه ورزش حزب موافقت شد. امیدوارم همین کارگروه متشکل از جمعی متخصص و متعهد بتوانند همراه با گام دوم انقلاب و مطابق سیره و روش مدیریت شادروان یزدانی ارزش را نیز وارد ورزش کنند.

غلامرضا نوروزی، نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، دومین سخنران مراسم یادبود مرحوم یزدانی خرم بود که با اشاره به همکاری و حضور خود در فدراسیون والیبال بر خصایص پسندیده یزدانی خرم از وی به عنوان مدیری شجاع، مردمدار، ساده زیست و برنامه ریز یاد کرد در همین راستا همچنین بهنام محمودی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال، غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنکی فدراسیون فوتبال، عارف ربطی دبیر اسبق فدراسیون کشتی و حسین آقا زمانی دبیر شورای هماهنگی ورزش صدا و سیما هر کدام به فراخور حال بر سجایای اخلاقی، تعهد، تخصص و عملکرد روشن و موفقیت آمیز شادروان یزدانی خرم تاکید کردند.

علی یزدانی‌خرم، فرزند ارشد شادروان محمدرضا یزدانی خرم آخرین سخنران این مراسم بود که ضمن قدردانی از اعضای کارگروه ورزش، مهمانان حاضر و مسئولین حزب موتلفه از پدر خود به عنوان فردی دلسوز، دارای اخلاق حسنه، عاشق بزرگترها و پیشکسوتان و عاقبت به خیر یاد کرد.

در خلال این مراسم حمید آزاد و خورشیدی دو تن از ذاکرین و مداحان اهل بیت (علیهم السلام) با یادکردی از علاقه و عشق شادروان یزدانی خرم به امام اول شیعیان و ابا عبدالله، اشعاری را در مدح و منقبت آن بزرگواران قرائت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس