کد خبر 1457224
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
قاچاقچیان سلاح در سمنان زمین‌گیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات فراجا در این استان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فراجا در استان سمنان با هوشیاری، تلاش شبانه‌روزی و اشراف کامل اطلاعاتی، فعالیت اعضای باند تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز را مورد رصد لحظه‌به‌لحظه قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضایی در یک عملیات پیچیده پلیسی، دو نفر از اعضای این باند را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

میراحمدی به کشف و ضبط ۱۵ قبضه سلاح غیرمجاز شامل پنج قبضه سلاح وینچستر و ۱۰ قبضه سلاح شکاری تک لول از متهمان اشاره کرد و افزود: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه پلیس با قاچاقچیان سلاح که زمینه‌ساز ناامنی و سلب آسایش مردم در جامعه هستند، با قاطعیت برخورد می‌کند، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام یا به سر شماره ۱۱۰۳۲۲۱۱۰ پیامک ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 0
    بنظر من که نظام نمیخواد قاچاق سلاح جمع بشه..اگر میخواست که حکم اعدام برا قاچاقچی وضع میشد..
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      0 0
      حرف الکی نزن
  • سید فروزان CH ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    3 0
    تا زمانی که قانون اعدام برای قاجاقچیان و حمل کنندگان سلاح گرم بوجود نیاید ، مملکت آسوده نخواهد بود
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      0 0
      چرا بعضی‌ها اعدام شدن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس